reza wat gaaf! Op mijn telefoon lijkt het of jullie beep een enorme afro heeft! Heel geinig! Super mooi joh! Wat ze allemaal niet kunnen hè! Mopsie; gefeliciteerd! Wat leukk! Idd, het gevoel blijft nog wel even hangen. Hoewel ik al een echt buikje heb, denk ik soms nog wel eens ohja! Ik ben zwanger. Al is het na woensdag wel anders. Nu we het geslacht weten, steeds hij zeggen en lekker aan et shoppen slaan. Ook voel ik hem (continu) schoppen. Heeel apart is dat! Poppenkop; balen! Dat had misschien de pijn van de mk een beetje verzacht. Ik hoop echt dat de clomid heel snel aanslaat of dat er een wonder gaat gebeuren! Hoewel we elkaar niet kennen, ik gun het je zo! Iedereen natuurlijk! X
Mooi he! Gaan jullie ook een 3D doen? En ja Snuups haha begrijp de Afro.. Zeiden wij ook al en zoeloe lippen en plat neusje haha.. Hmm.. terwijl onze buurman alleen maar rood haar heeft zei mijn man.. whawha...
Ja lijkt ons echt heel erg leuk! Heb een combinatiepakket gekregen, we gaan over 3 weken een geslachtsbepaling laten doen (krijgen we ook een paar 3d foto's mee) en tegen de 28-30 weken een 3d echo. Lijkt mij echt heel bijzonder!
@reza, thx nog voor je lieve reactie. Mijn vriend zijn eerste reactie was: het zal je maar gebeuren haha, hij schrok. Hij had het ook niet verwacht. Maar hij is erg blij en staat net als ik te popelen om het iedereen te vertellen. Maar we moeten nog zo lang onze mond houden. We willen onze ouders en schoonouders het eigenlijk wel eerder vertellen, mocht het mis gaan, dan kunnen we toch op hun steun rekenen... Met hoeveel weken heb jij het je (schoonouders) vertelt? @ de andere zwangeren dames: wanneer/met hoeveel weken hebben jullie het je ouders/ schoonouders vertelt? Is misschien al eerder genoemd hier, maar weet het niet meer precies.. ben erg benieuwd!.
Wij hebben het met 8 weken verteld, het was de bedoeling om het pas met 12 weken te vertellen, maar wij dachten dit is het mooiste kerstcadeautje dat ze kunnen krijgen!
Ja ik ben heel erg maar hebben het dezelfde dag nog verteld aan beide ouders en mijn zus. De volgende dag aan de zus van m'n man omdat het daar nou eenmaal gevoeliger lag. Ik had niet zo iets van ik moet m'n mond houden want net wat je zegt wellicht zou je hun steun ook kunnen gebruiken mocht het.... Maar ik wilde ook geloven in het positieve. Een paar weken later heb ik het ook aan goede vrienden verteld en na 13 weken openbaar via fb en m'n werk.
Hee meiden, Het is spannend hier! Mijn beste vriendin is aan het bevallen! Zooooooo spannend! Wij wachten nog af! Hopelijk binnekort een positieve test! Liefs xxx
@sabine: is je vriendin al bevallen? wat leuk zeg! spannend! @mopsie: wij hebben het met 7 weken aan de ouders en schoonouders verteld. we hebben iets langer gewacht in verband met de vorige keer toen het mis ging. broers/zussen hebben we met de kerst verteld en tweede kerstdag, toen zaten we net over de 9 weken. onze beste vrienden hebben we het verteld op tweede kerstdag en tussen kerst en oud en nieuw en de rest van de fam op de nieuwjaarsborrel op 1 januari. op mn werk heb ik het twee weken geleden verteld, toen we al bijna op 13 weken zaten. je moet het gewoon vertellen wanneer je zelf wilt. omdat het vorige keer mis is gegaan hebben we het nu wel iets langer voor ons gehouden, maar idd wat hier al eerder is gezegd: mocht het mis gaan dan wil je ook steun van je familie en dan wil je het ook met hen delen. @hier: ik lig al twee dagen voor pampus in bed, snotter,snotter, snotter! ben super vekouden! lekker rustig aan dus voor mij en de beeb!
Jaaaaaaaaaaaaaa ze is bevallen! Gisterenavond! De bevalling heeft maar 5.5 uur geduurd! Ze is zoooooooooo knap!! Het is een meisje!!
Even een middagje vrij genomen om weer bij de knappe Loïs te gaan kijken en knuffelen! Hier is het spannend! Moet me inhouden om niet te testen! Zit vandaag op dag 34 alweer..
Gefeliciteerd Sabine hopelijk zijn de woorden snel voor jou van toepassing. Gun het je zo! Geldt voor alle hoor! Mooie naam trouwens Lois. @wolkje vervelend dat je zo verkouden bent! Ik had het met 11 weken dat ik zo ziek was en voelde me nog rotter voor de kleine maar die heeft er vast geen last van haha.. Beterschap! Hier vandaag zo last van m'n darmen (lucht) ik had echt het gevoel dat m'n buik elk moment kon ploffen! Nog twee dagen en dan zit ik op een mijlpaal van 27 weken. Wat gaat de tijd ineens hard nog maar 13 weken.
ja, is inderdaad niet fijn om zo ziek te zijn! probeer wel echt goed te eten en te drinken, maar ik doe t wel bewust echt even rustig aan. vind het toch geen fijn idee met die kleine beeb in mn buik! nog maar lekker even doorsnotteren dus en uitzieken, zit niets anders op! en sabine, wat spannend! wanneer wil je gaan testen? en heb je al symptomen? ik duim voor je hoor!!
Symptomen? Hmmm.. Beetje denk ik.. Ik durf het bijna niet te voelen.. Ik voelde iedere keer wat.. en iedere keer denk ik; nu is het anders.. Ik heb af en toe steekjes in mijn borsten en zijn licht gezwollen.. En ik voel vanalles in mijn onderbuik.. soms lies.. steekjes.. rommelen.. Soms denk ik dat ik ongesteld word.. Heb de afgelopen week iedere dag een beetje wit/doorzichtig slijm gehad bij het afvegen.. Verder niets.. Heb net twee koppen thee op dus testen lijkt me nu niet verstandig.. Dus ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik nog niet ongie ben.. We wachten af.. Voor jou beterschap meis!
wat spannend sabine! altijd lastig he, die symptomen. je voelt steeds van alles en je wilt het niet hopen maar dat doe je toch. Ik zat daar ook elke maand weer mee te tobben. bij mij was het echt een duidelijk teken dat ik dacht dat het raak was toen mijn borsten zeer gingen doen. zo klein als ze zijn: gruwelijk zeer deden ze. en dat had ik altijd wel vlak voor mn menstruatie, maar nu al amper een dag na mn eisprong. ook al nestelt het dus niet zo snel in, blijkbaar weet je lichaam echt al snel dat het raak is! Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt en je dit keer posi test! dag 35 vandaag toch? dat klinkt al veelbelovend als ik je cyclus zo zie! en idd beter 's ochtends testen, is je urine veel geconcentreerder en zie je het sneller. ik duim voor je! hou je ons op de hoogte?
Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Als ik mijn vorige cyclus bekijk ben ik nu drie dagen overtijd! Cool!