Hee meiden! Wat is het spannend! Vandaag dag 35 door gekomen tot nu toe zonder ongie en zonder teken dat ik ongie ga worden! Ik zat eens even na te denken maar het kan ook zomaar zijn dat ik al dagen overtijd ben! Cyclus 33 dagen dan ben ik al 2 dagen overtijd Cyclus 30 dagen - 5 dagen Cyclus 36 dagen - is morgen Cyclus 32 dagen - 3 dagen Klinkt leuk he !?!
Wat spannend Sabine! Ik duim voor je, heb er een goed gevoel over! Ik heb ook heugelijk nieuws: Ik heb eindelijk een eisprong gehad, op tijd dan, op dag 16, volgens het boekje! Ik zit nu op 4 dpo en morgen moet ik bloed laten prikken. Ik word dan getest op progesteron, dan kan m'n gyn zien hoe krachtig m'n eisprong is geweest. Ik ben helemaal blij! Hopelijk zet deze positieve trend door!
poppenkop, wat een goed nieuws! super fijn! hopen dat dit lekker doorzet! heb je wel goed geklust ook? of mag dat niet nu (ik ben niet zo thuis in al die behandelingen ) en sabine, spannend!! als je morgen ook niet ongi wordt, nou dan is het vast en zeker raak! nog twee nachtjes slapen!!
Meiden ik wordt helemaal blij van jullie berichten!! Duimen draaien hier in ieder geval overuren!! Spannend!!
Thnx meiden! Ben blij dat ik ook eens een positieve bijdrage kan leveren . Nu nog 10 dagen nagelbijten...... @Wolkje: Dag 15 hebben manlief en ik ons best gedaan, dag daarna eisprong, dus heb goede hoop.
@poppenkop: goed bezig dus! Ik ga voor je duimen! @Sabine: jihoeee!! Spannend hoor! Ik duim duim duim!
@ Reza ik houd mijn temp niet bij.. Ik kan niets anders dan huilen nu.. Ik durf er geen vertrouwen in te hebben..
he sabine, wat balen! welke test heb je gedaan? Niet opgeven hoor! wellicht heb je inderdaad een trage hcg opbouw, ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die pas na een week of zelfs nog later overtijd positief testen. ik duim gewoon voor je door meid, het komt vast goed!!