Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Poppenkop! WAT GOED! Gefeliciteerd meid!
    x

2. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, wat is het hier toch stilletjes... Hoe is het met jullie? Met de zwangeren en met de niet-zwangeren?

Hier aardig zwanger.. met vlagen misselijk, vooral in ochtend en eind vd middag, tegen etenstijd. Ook moe, moe, moe! Maar dat hoort er allemaal bij! Is niet erg!

Donderdag de eerste echo, termijnecho! Ben zo benieuwd. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik met de intake 2 weken geleden al even heb mogen spieken. Toen hebben we een heel iniminibabytje gezien en een kloppend hartje. Maar het blijft spannend. Zij die toen de echo even deed, had weinig ervaring in echografie, dus ze kon er verder ook weinig over zeggen.

Nou dames, fijne avond!

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden!
    Hier alles goed! de baby groeit lekker, voel hem/haar dagelijk al een paar weken en ook t buikje begint nu echt te komen!
    En ik heb nog een leuk nieuwtje: ik ga trouwen!!!
    mijn vriend heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd en we gaan nog trouwen voor onze beeb ter wereld komt!
    16 mei is de grote dag, en we hebben eigenlijk stiekem al heel veel geregeld! Gemeente, feestlocatie en ik heb zelfs mn jurk al! een echte trouwjurk, die ze passend maken met mn buikje straks. wie m wil zien, hij staat in mn album.

en poppenkop: lees ik dat nu goed in je handtekening.... nee toch? wat enorm vervelend! wat is er gebeurd? dikke knuffel!

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Wolkje, te gek, gefeliciteerd!

Je leest het goed, het heeft niet zo mogen zijn, ik heb met 6 weken en 6 dagen een gehad :(. Vorige week donderdag te horen gekregen dat het hartje niet klopte en deze zwangerschap zou uitmonden in een miskraam.
    Had daar voor wel al 2 keer een kleine bloeding gehad, maar was ook telkens weer gestopt.
    Ben intens verdrietig. :(
    1 van m'n beste vriendinnen, mn steun en toeverlaat is ook zwanger en we liepen gelijk, echt op de dag af, en nu kan ik niet voor mijn gevoel nergens heen met mn verdriet :(.
    Wil het voor haar niet verpesten en voor mijzelf is het zo confronterend....

5. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Poppenkop, wat kees ik nu! Wat erg, wat verschrikkelijk! Dan ben je zo blij dat je zwanger bent en als het dan mis gaat, is het een droom die in duigen valt.. *knuf*

Ik kan me voorstellen dat je je erg rot voelt en dat je je verdriet niet kwijt kan. Moet helemaal moeilijk voor je zijn, als je tegelijk liep met je vriendin. Wat wrang. Kun je er wel een btje met haar over praten of helemaal niet? Ik denk dat ze het juist wel fijn vindt als je het er toch met haar over hebt. Zij vindt het misschien ook wel moeilijk, omdat zij jou het ook zo gunt!

Heel veel sterkte meis. Wat nu verder? Wachten tot april? En dan?

6. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Wolkje gefeliciteerd !! Kei leuk !!

Poppenkop.. Wat verschrikkelijk.. Echt heel erg voor jullie.. Geen woorden voor.. :(

7. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Hee meiden,

Wij gaan weer de spannende dagen in.. Vandaag is bijna dag 35 voorbij.. Zal het zo zijn deze maand? Ik hoop het zo! Normaal heb ik altijd heel erge rugpijn aan het einde van mijn cyclus en nu heb ik nergens last van.. We hebben wel maar 4x geklust deze ronde want we hadden het erg druk.. De laatste week ben ik erg moe en voel vanalles in mijn onderbuik en liezen.. Kleine spelden prikjes en krampjes.. Af en toe ook een pijnscheut in mijn borsten.. We wachten het weer af..

8. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Sabine, spannend meid! Ik hoop het voor je! Ik wacht met je mee!

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoi Meiden,

Leuk weer eens van jullie te lezen ook al vind ik het erg verdrietig voor je poppenkop :( ook omdat je voor je gevoel je verdriet niet kunt uitte bij je vriendin. Ik weet zeker dat zij het ook ontzettend klote voor jullie vind en dat ze zich vast wel erg bezwaard zal voelen.
    Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten.

@sabine spannend meid ben erg benieuwd, wanneer ga je testen?

Hier is het afgelopen woensdag bijna misgegaan.
    Ik was toen 31 weken zwanger en kreeg ineens last van contante harde buiken die elke 2 mins opkwamen.
    Direct het ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen.
    Na deze harde buiken kwamen ook snel al wat lichte weeen en er vond al activiteit plaats in mijn baarmoeder.
    Uiteindelijk werden de weeen erger en moest ik aan de weeenremmers en kreeg ik een longprik voor de kleine om de longen te rijpen wanneer het dan geboren zou worden dan zouden de longen in ieder geval niet klappen etc.
    Gelukkig sloegen de weeenremmers aan.
    De remmers heb ik tot vannacht moeten slikken om de longrijping helemaal te activeren (dit duurt 24 uur)
    Vandaag weer ontslagen uit het ziekenhuis en is het verder afwachten.
    Het is nu rustig in mijn buik maar ben wel een tijdbom.
    Ik hoop van harte dat de kleine nog even veilig binnen blijft maar mocht het komen dan heeft het in ieder geval een veilige start door de rijping.
    Wel zal het dan naar de couvouse moeten en daar zie ik enorm tegenop dus ik pak goed mn rust en hou me kalm.
    Meer kan ik niet doen.
    Nou tot schrijfs weer!

10. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    O en wolkje gefeliciteerd maak er een mooie dag van! ik ga duimen op mooi weer!!

11. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @ Reza
    Dat is schrikken inderdaad! Je hebt nu dus wat eerder verlof? Gelukkig houden ze je goed in de gaten en neem inderdaad heel goed je rust!

Wanneer ik ga testen weet ik niet.. Ik durf niet zo goed.. Vandaag pas dag 36.. We hebben maar vier keer geklust dus veel vertrouwen hebben we er niet in..

Kussss

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ poppenkop: wat vervelend.... Ik zit juist aan de andere kant in dezelfde situatie. De vrouw van de beste vriend van mijn vriend was ook zwanger, liep twee weken achter op ons. helaas heeft zij met 12 weken een mk gehad. echt super erg en ook al ver natauurlijk. we zien ze niet zo vaak maar mn vriend en zn maat hebben wel veel contact. Ik vond het vreselijk om te horen voor hun, heb ook echt ff zitten janken en meteen een enorme bos bloemen besteld voor ze. je kunt niets doen op zon moment, echt klote! en nu, ik ben zo bang als ik ze dalijk weer zie. ik voel me mega schuldig dat wij wel zwanger zijn, dat het bij ons wel goed gaat. echt een lastige situatie. waarschijnlijk voelt je vriendin zich ook erg vervelend, maar praat er samen over. toen ik een mk had gehad vond ik het vreselijk te horen dat iemand anders zwanger was, maar was ik toch blij voor hen. ik weet zeker dat jij dat ook bent voor je vriendin en dat zij met jou meeleeft.
    Hoop dat het snel weer raak is voor jullie! in een ander topic zit een meisje die even ver was als ik, heeft ook een mk gehad en was meteen weer zwanger en nu ook alweer 12 weken. Dat hoop ik voor jullie ook!

@ reza: dat is schrikken zeg! doe je het een beetje rustig aan? ben je nu met verlof al? succes en laat die kleine nog ff lekker binnen!!!

@ sabine: hoe is het nu met jou? heb je alweer getest of ben je al wat wijzer?

@ hier: druk met de voorbereidingen voor de bruiloft! heerlijk is het! wel veel te doen! maar we zijn al een eind.
    balen is alleen dat ik teveel verhalen heb gelezen de afgelopen dagen over vrouwen die vroeg gaan bevallen of al met 29 weken in het ziekenhuis liggen. aangezien ik 30 weken ben met onze trouwdag en we ook een paar daagjes weg willen daarna (geen verre reis naar een tropisch oord, maar lekker iets leuks samen, chillen) ben ik nu helemaal bang dat alles in het water valt en ik niet kan gaan trouwen omdat ik in het ziekenhuis lig ofzo. zit mezelf dus heerlijk op te naaien. heb vandaag voor t eerst harde buik gehad en al 2-3 keer nu en daar word ik helemaal bang van. haha, begin al een echte stress bruid te worden....

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @wolkje, hier in de afwachtende fase.. Zaterdagavond getest met zwanger&kids maar niets.. Vandaag was dag 38.. Spannend hoor!

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Meiden!

Ik word steeds zenuwachtiger! Nog steeds geen menstruatie!! Jeeeeeeeej!! :D Dag 39 vandaag!

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Net getest.. Negatief.. Wit.. Witter.. Witst !!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh sabine wat spannend!!!!
    jammer dat je test wit was, maar houd moed! geen bloed is goed :)

Ik hou t in de gaten hier, super spannend en duim voor je!
    Oh ja, en niet sdavonds testen, maar 's ochtends met je eerste urine, krijg je beter resultaat. mocht je nog steeds niet ongesteld zijn, dan zou ik donderdagochtend ofzo nog een testje wagen.

spannend!!!!

17. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nou dames, dag 40 is bijna voorbij en (gelukkig) nog geen bloed te zien..

Zo.. zijn jullie weer op de hoogte..

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    whoeeeee spannend!!!

heb je alweer opnieuw getest??

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nee morgen denk ik.. En dan bel ik de huisarts denk ik..

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    spannend meid, hou me op de hoogte!

Deel Deze Pagina