Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Dag 42.. Vanmorgen wederom een negatieve test in handen.. Vertrouwen is er niet meer.. :(

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè wat balen!
    Wel raar dat je zon lange cyclus hebt dan... Ga je ma naar de dokter er mee?

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nee denk ik niet..

4. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Dag 43.. Heb even zitten rekenen maar t zou nog kunnen.. 2 mrt voor t laatst geklust.. Zielig voor manlief.. ;)

5. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Haha, als het bingo is, wordt het nog zieliger voor manlief. Mijnes komt er niet meer zo vaak op .. Vooral in het begin had ik totaaaaaal geen zin!

Succes!

6. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha snap ik.. ;)

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi! hier t zelfde, heb echt totaal geen zin meer, ben veelal ook gewoon echt te moe! Dus 1 keer per week hooguit. Arme kerels met een zwangere vrouw :)

8. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    1x per week, wat een geluksvogel! Haha, wij nog minder.. Gelukkig staat ie dr zelf ook niet om te springen, op de een of andere manier is hij toch bang dat hij de baby raakt ofzo. Ik vind het allang prima haha!

Voor de zwangeren; weten jullie al of je borstvoeding of flesvoeding gaan geven? En welke flesjes schaffen jullie dan aan? Ik twijfel nog ..

9. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Sabine al nieuws?

10. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zal voor de difrax gaan !! Zijn de beste en fijnste flessen !! Werk op een kinderdagverblijf, vandaar dat ik het weet :)

Ik zit ondertussen op dag 44.. :( of :)

11. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Thnx Sabine! Jij al nieuws?

12. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben vandaag bij de huisarts geweest.. Zij zei dat ik af moest wachten en maandag weer moet testen als ik niet ongie ben tegen die tijd..

13. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Sabine, en..en..en? Al getest?

14. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @reza: hoe is het met jou inmiddels? ik las je bericht en ik schrok er erg van? Ben je inmiddels uit het ziekenhuis? Hopelijk zit de baby nog veilig in je buik en gaat het goed met jullie...

@de anderen: hoe is het met jullie?

@hier: afgelopen week aan iedereen het nieuws verteld en verspreid, nu mag iedereen het weten! Erg leuk, nu begint het echt wat meer te leven!

Ook op het werk verteld en daar hadden ze het allemaal al in de gaten, gezien mijn buikje het een en ander al verraadde. Het valt echt heel erg op bij mij al, hadden jullie dat ook? Wel echt een darmenbuikje hoor!

Heb net ff op de weegschaal gestaan, ik ben de afgelopen 3 mnden al bijna 4 kg aangekomen!! Das toch niet normaal! Is dat niet een beetje veel? Het gaat wel heel erg hard met die kilo's zo! :(

Fijne avond dames!

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Niet getest vanmorgen.. Had er geen in huis..
    Vandaag dag 52!!!!!!! Om 19u ongesteld geworden... :(

16. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sabine, wat ontzettend jammer en balen. Ik begrijp dat je je rot voelt. Knuffel! Maar nu kun je eindelijk een nieuwe ronde in! Nieuwe kansen voor jullie!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    sabine: pfff balen! niet fijn na zo'n lange cyclus zeg.... bah bah! hoop dat de volgende ronde beter gaat!

@mopsie: leuk he, om t aan iedereen te vertellen? en leuk dat er altijd een paar mensen zijn die het al wisten, ik vind dat altijd wel bijzonder!

Hier gaat alles goed, 23 weken alweer, gaat hard! voel de kleine goed trappelen en voel me verder ook prima. heb alleen deze week veel last van mn schaambot, voelt helemaal beurs! en mn onderrug is ook wat stijf en nu ook nog last van harde buiken af en toe. ben er niet helemaal gerust op, dus ga maandag maar ff naar de huisarts.

fijn weekend vast allemaal!

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoe was het gegaan bij de huisarts Wolkje? Harde buiken is teken dat je rustiger aan moet doen hoor.

Hier nog steeds rustig en ben inmiddels 36,2.
    Vind t een spannende tijd en alles is er klaar voor.
    De Beeb moet nog heen even blijven zitten maar vanaf volgende week mag t wat mij betreft komen hoor.
    Ik ben erg benieuwd naar alles.

Liefs Céz.

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan en vandaag ook een gesprek met de arbo arts gehad. Ga tot m'n verlof halve dagen werken, het is gewoon te veel anders. Even kijken hoe dat gaat de komende weken, ben benieuwd. Wel een fijn idee dat de druk er nu een beetje af is. Hoop dat m'n klachten nu ook wat beter worden, heb nog steeds veel last van m'n schaambot.
    Maargoed, komt goed!

@reza: hoe gaat het met jou? Nog rustig daar binnen? En ben je er al klaar voor allemaal? Spannend hoor!!
    Alvast veel succes :)

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jeutje wat n rust hier hè! Was het eerst kwekken, nu een stilte.
    Wat fijn dat je halve dagen mag werken wolkje dat zal je vast goed doen. Is verder wel alles goed met de kleine?

Hier is t rustig. Vandaag alweer 37 weken en dus nog 3/5 weken te gaan. Van mij mogen de weken omvliegen hoor ben er wel aan toe om de kleine te ontmoeten.
    Alles is klaar, vandaag proefkaartje opgehaald en helemaal mooi!
    Verder is t echt wachten...

Zal de eerste van ons clubje niet al snel bevallen? Zal Samantha al bevallen zijn? Wanneer is de eerste eigenlijk uitgerekend? Ik ben 3 mei uitgerekend.

Nou tot horens!

Deel Deze Pagina