Hahaha druufje die droom had ik ook kunnen dromen haha ! Ik droom ook altijd zo raar. @samantha Ik hoop voor je dat de kwaaltjes je het alvast willen vertellrn nu is het niet zo leuk maar met een posi test hang je met een big smile boven wc !!
Meiden, het lijkt wel of er iemand zit te spelen met een bellenblaas onder in mijn buik.. Het zijn wel hele kleine belletjes gelukkig Wat is dat nu weer voor een gevoel Tja ik maak mezelf graag gek
@sabine Nou.. ik wil je geen valse hoop geven MAARR (haha) Mijn vriendin had dat ook en je raad het al ZWANGER!! Hope so voor je meid!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah spannend he !! Dat gevoel heb ik niet continue, maar af en toe borrelt het.. Ik denk dat ik wacht tot vrijdag met testen.. Als ik dan nog niet ongie ben.. Wie ging er nou ook vrijdag testen ?? Ik kan het ff niet meer bijhouden
Ja mag in mn handjes knijpen zo vlug want ging eigenlijk uit van een half jaar tot een jaar! Heb het er net met mn vriend over dat we het waarschijnlijk wel al straks aan mn ouders gaan vertellen. Ook omdat mn zus dinsdag de terugplaatsing heeft en het daarna zo een spannende tijd weer is voor haar en eigenlijk het hele gezinnetje dat we het niet tijdens die periode willen zeggen. Mn zus wacht ik nog tijdje mee. Wil haar even laten concentreren op de tijd die nu gaat komen en dan moet ze niet van slag zijn! Maar je hebt wel gelijk ook van dat geluk. Weet ook wel dat ze me het van harte gunt, maar het is toch ook wel moeilijk als het bij je jongere zusje na 3 x al raak is... Pfff vind het moeilijk.. Hoop zo dat deze terugplaatsing raak is kunnen we lekker samen zwangeren!
Druufje: gefeliciteerd!!!! Ik kijk twee dagen even niet op deze pagina en gelijk een hele berg verhalen erbij! Leuk hoor om alles te lezen zo, en zooooo herkenbaar! Ik moet morgen ongesteld worden en heb nog steeds buikkrampen en rugpijn... Gisteren weer testje gedaan (kon het niet laten...) en natuurlijk weer witter dan wit, geen dubbel streepje Afwchten dan maar weer! Spannend hoor! Succes allemaal!!
Hey wolkje! Wacht het nog even af he! Ik had vrijdag mn NOD en heb pas zaterdag een test gedaan en het streepje was superlicht.. Ik had ook veel kramp alsof ik ongesteld moest worden. Zei vrijdag nog tegen mn vriend 't moet echt doorzetten, als ik eenmaal ongesteld ben zakt die pijn wel!' Maar werd niet ongesteld Dus blijven hopen!
@druufje Mijn s-zus zit ook in het traject en heeft vorige week de terugplaatsing gehad. Wij hebben ook niet gezegd dat we met deze wens bezig zijn en laten haar nu ook met rust. Zou het ook ontzettend moeilijk vinden als het bij hun niet is gelukt en bij ons wel. Maar net wat je zegt je moet ook voor je eigen geluk gaan we kunnen niet eeuwig wachten. Ik ben nu zelf ook 28 en weet ook helemaal niet hoelang het bij ons gaat duren. Maar moeilijk blijft het wel hoor..
@wolkje balen meis, misschien was je ook nog te vroeg? Hoop dat je de volgende test twee streepjes laat zien!
Druufje: Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van.. Het gaat spannend worden volgende week dames, jaa jaa dan gaan er een aantal van ons testenn! Hopen dat we hier mooie knallende testen gaan zien!! Hoe gaat het allemaal? Ik heb afentoe echt ongi achtig pijn, waardoor ik denk nou komt ie.. Maar nog steeds niks.. Vandaag voel ik me ook erg moe en een beetje spierpijn achtig in mn onderbuik.. Raarrr??
Zijn jullie ook zo misselijk tijdens en rond de eisprong? Reed net naar huis van me werk, zat in de auto en dacht shittt ik moet spugen. Toch best benauwd haha ik dacht waar?! en hoe ga ik dit doen. Gelukkig niets gebeurd. Ik had 2 dagen terug een posi ovu test en heb gister en vandaag niet meer getest omdat ik toch man-loos ben want die is de elke dag de hort op met me broer. Vindt het dan zo frusterend als ik thuis zit en weet dat ik NU de grootste kans heb. Gister had ik echt krampjes etc dus dacht nou dat was me ei.. maar heb het vandaag nog steeds.. Gister uitgerekend dat ik precies 3 dagen voor me ei had geklust en dat schijnt de beste dag te zijn.. Maar twijfel nu of ik gister misschien een nóg positievere ovu test had kunnen bereiken. Nou ja.. hoop dat super zaad is geweest en het meer dan 5 dagen overleefd en goed kan zwemmen. Dan is er een kans. Maar reken er maar niet op. Sorry voor deze klaagzang haha soms moet het er gewoon even uit
Sorry ben nog niet klaar met zeuren Ik vindt dat er in deze tijd !!2011!! toch wel iets moet zijn waardoor je potsedorie eerder weet of het raak is dan dat je moet afwachten!! Grrrr Vliegtuigen, reisjes naar de maan, electrische auto's, luxe telefoons ze kunnen ALLES maken, vernieuwen, verbeteren en oplossen. Maar een vrouw moet maar wachten wat er met haar lichaampje gebeurt en dan ook nog bevallen op zo'n prehistoriese manier. (natuurlijk hebben wij het niet slecht met ziekenhuizen etc gezien met andere landen) Maar er gaat nog zoveel fout.. dan denk ik.. over 100 jaar is daar vast verbetering in.. waarom nu niet . Zooo nu ga ik weer gezellig doen goed? haha
@reza dat is dus ook hoe ik het voel. Ik word volgende week 30 dus kan ook niet voor eeuwig blijven wachten. Maar ben wel zenuw om het haar te vertellen. Maar dat duurt nog effe en ik hoop dat zij dan inmiddels een positieve bloedtest heeft! We wilde het vanavond ook aan mijn ouders gaan vertellen, zodat het niet tijdens al het gebeuren met mn zus is. Maar soms ben ik wel bang dat het niet zo blijkt te zijn ookal heb ik nu eigenlijk 2 positieve testen en 2 dagen overtijd ben, maar ja had weer ergens wat gelezen en dacht meteen van ooh straks is het helemaal niet zo.. @zoemeisje.. je hebt helemaal gelijk!!! En klaag maar lekker hoor, we hebben allemaal wel eens van die dagen!
@zoemeisje ja het leven is niet eerlijk soms.. Balen meid dat je net een posi test hebt en dat je mannetje er niet is.. lijkt mij ook frusty! Maar goed geen man overboord, het kan best gelukt zijn.. Verder kunnen ze misschien wel eerder zien dat je zwanger bent maar er kan nog van alles mis gaan, daarom is vroeg testen gewoon niet goed... Tjaa zo blijkt wel dat zwanger worden echt niet zo makkelijk is als sommige denken. @druufje als je zwanger bent dan moet het leuk zijn om te delen maar eerlijk gezegd zie ik er ook tegenop om het tegen mijn s-zus te zeggen. Zeker als de terugplaatsing bij hun niet is gelukt zou ik het moeilijk vinden. Stel dat het haar wel gelukt is dan wacht ik er sowieso nog 3 maanden mee om het te zeggen gewoon om haar ook even te genieten. Daarna zal het super leuk zijn om samen zwanger te zijn denk ik.. Ik hoop maar dat het hun lukt anders zou ik me nog schuldig voelen ook hoe stom ook...
Bij mijn schoonzus is het al duidelijk dat ze nooit geen kinderen gaan krijgen.. En ze hebben tegen ons gezegt dat ze er nu eventueel wel klaar voor zijn als wij komen zeggen dat we zwanger zijn.. Het zal altijd moeilijk blijven.. Haar vriendinnen krijgen ook allemaal kinderen op dit moment en daar genieten ze dan maar zo veel mogelijk van..
Fijn dat het een bespreekbaar onderwerp is Sabine, bij ons totaal niet. Als ze komt zorg ik er zelfs voor dat het "oei ik groei" boek uit de boekenkast is om vragen te voorkomen.
Oei ik groei boek? Heb ik nou iets gemist? Er zijn hier zoveel meiden dat ik het niet meer kan volgen.. Maar dat is inderdaad erg vervelend als iets niet bespreekbaar is.. En vooral zo iets intiems..