nog 10 weekjes werken wie nog meer eind augustus met verlof?!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Genesis, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Wij waren veel te nieuwsgierig. Met 17 weken hebben we een geslachtbepalende echo laten doen en op 20 weken werd het nog een keer bevestigd. Er is een lief klein prinsesje op komst :D

Knap hoor als je het 9 mnd volhoud zonder het te weten ;)

Ja dat bewegen van je buik is echt lache he. Soms zit ik 's avonds op de bank met een blote buik om er even naar te kijken. Echt grappig en bijzonder tegelijk!

Heb je al nagedacht over de bevalling waar je dat het liefst zou willen? Ik wil heel graag thuis bevallen en hoop dus dat het ook mogelijk zal zijn. Moet wel zeggen dat ik nu sinds de hele zwangerschap af en toe over de bevalling nadenk en er af toe wel de kriebels van krijg! Ach ja zal allmaal vast wel goed komen.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ja die kriebels herken ik...
    Het ene moment denk ik dat het allemaal wel goed komt en het allemaal wel gaat lukken, het andere moment zie ik er echt als een berg tegenop en zou ik het liefst nog even willen wachten...

Ik wil het liefst thuis bevallen, lekker in mijn eigen omgeving en hoop ook echt dat dat zal gaan lukken. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer spannend omdat je dan geen gebruik kan maken van pijnbestrijding mocht het toch te heftig worden...

3. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    hebben jullie al een infoavond gehad bij de verloskundige?
    dan krijg je uitleg over wat je nog allemaal te wachten staat de komende maanden en wat je ongeveer mag verwachten tijdens de bevalling. Daar komt pijnbestrijding ook aan bod en worden alle vormen uitgelegd. Ik wil het graag zonder proberen en als dat echt niet gaat kun je nog altijd naar het ziekenhuis (tenzij je 10 cm ontsluiting hebt dan he)

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja, we hebben inderdaad toevallig vorige week een infoavond gehad. En toen ook informatie over pijnbestrijding gehad. Gelukkig wonen we ongeveer 10 minuutjes rijden van het ziekenhuis, dus dat is nog wel te doen. Ach we zien het allemaal wel....

5. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Ik heb denk ik dan ook ergens mijn verlof. Ik ben op 17 oktober uitgrekend.. Ik denk dat ik wel genoeg te doen heb..Maar de rust nemen is ook belangrijk. Als het je eerste is kan je lekker uitslapen. Ik heb al een zoontje van vier dus bij mij zal het niet gaan....
    Geniet van je verlof!

6. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    23 augustus is de laatste werkdag! Even rekenen....nog 10 weken! Waarvan volgende week vakantie en begin augustus nog een week vrij om te verhuizen. Dus netto nog 8 weken. En het allermooiste is: ik ga ook niet meer terugkomen :D

7. evandesande

evandesande Nieuw lid

20 mei 2011
    1
    0
    0
    Ik ben net als jij uitgerekend voor 26 september, dus bij mij is het aftellen zeker al begonnen! Ik zit in het basisonderwijs en wij hebben over 3 weken al zomervakantie, daarna direct met verlof. Ik hoef dus nog maar 3 weken te werken (wat een luxe he!) maar wel lekker hoor!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'zwangerschap clubs'

Lotte

Deel Deze Pagina