Hoi allemaal, Ik wil even ideeen op doen. Onze jongste is nog niet zo oud hoor, maar wij vinden het wel heel erg leuk om al te kijken naar namen voor een 3e kindje. Nu hebben wij niet voor de makkelijkste namen gekozen om te combineren, dus ben heel erg benieuwd. Q.uinn, P.hilou & ... ?
Giselle Celeste Bodine Isabeau Chimene Madelyn Jacinta Amélie Rosalie Valerie Eugenie Valente Ambrose Catelijne Juliette Noemi Aubree Pascalle Aimee Celia Elenore Estienne Alicia Alyssa Danique Fabiënne Marinte Sophia Elena Caitlin Joelle Kirsten Gabrielle Yannick Xavier Yves Boaz Rowan Daniël Misha Noah Alec Alain Gabriël Marijn Seger Marnix Dex Gillian Etienne Vince Fabian Julian Dion Jack Hidde Renzo Logan Björn
Bedankt allemaal! Heel erg leuk vind ik: - Vieve. Maar ik combinatie met Philou niet heel fijn helaas! - Lux - Olivia - Liva of Livia - Otis of Odin - Xavi. Maar Ravi nog leuker
Jongensnamen Wodan Ilian Odin Dorian Lande Yesten Loris Elian Egon Marlon Mattia Jaxx Ramon Denzel Thias Thorgan Midas Gerben Preben Tars Artho Lothar Melchior Castor Diaz Tenzin Sybren Ramses Toots Tycho Lester Loran Marley Milow Zander Nando Winter Lenz Qasim Runar Nestor Maddox Jorrit Tyron Arion Largo Django Lorian Meisjesnamen Yfke Sherine Orphee Mabel Helle Ciska Vida Liora Laia Anou Keira Elles Suri Neela Zenna Mailey Nella Vesper Donna Runa Oriana Sari Sephora Viola Phara Amela Neva Yarelle Sakina Doutzen Romanie Oceane Mone Annemoon Doris Moira Eowyn Bonnie Asli Yanina Soetkin Malin Kendra Merle Leia Delia Vienna Feliz Indra Romane
En Diede i.p.v. Vieve? Vind je dat leuk en beter passen naast Philou? Kan voor zowel jongen als meisje, maar persoonlijk vind ik t erg leuk voor een meisje
Boyd, Brent, Dean, Dex, Glenn, Idris, Julan, Jules, Lenn, Manu, Milas, Moos, Nino, Odin, Ole, Otis, Raf, Ravi, Revi, Rivas, Roan, Scott, Shane, Silas, Thian, Thias, Yanick, Zeger Amber, Amé, Arwen, Aster, Bodil, Dieke, Diese, Dolijn, Ediz, Ember, Estée, Imke, Imme, Iselle, Jinte, Jolijn, Jools, Josie, Julin, Laila, Lorin, Maeve, Malin, Marin, Merle, Minte, Ninte, Rava, Rhodé, Rivka, Stella, Tamar, Thirza, Zenzi
Diede vind ik er beter bij passen, maar ken ik dan weer alleen als jongensnaam. Wel een hele leuke naam!