Iemand ervaring met een groeiecho? Ik krijg er ma 1 in het ziekenhuis. Mijn baarmoedergrootte loopt.3 wkn voor. De vorige keer ben ik bevallen met 37 wkn van een zoon van 3550 gr en 49 cm. Dus groot voor 37 wkn. Ze willen nu kijkrn of het kindje al weer 'volgroeid' is. Ze laten me ziwiezo niet lang doorlopen. Buikomvang is nu 40 cm. Iemand ervaring mee ? En wat gebeurde er toen bleek dat het kindje groot genoeg.was? strippen? Inleiden ?
Ik heb meerdere groei-echo's gehad ivm zwangerschapssuiker. Maar omdat het mede door het dieet goed in de hand te houden was, is uiteindelijk besloten pas na de uitgerekende datum in te leiden. Uiteindelijk was de frummel 4120 gram zwaar, maar da's aardig gemiddeld (bovengrens) Inleiding in Duitsland: eerst verschillende doseringen Cytotec, dus niet direct met gel of infuus... zo natuurlijk mogelijk is daar het devies.
hier elke week groeiecho. Mijn oudste zoon is met 36 weken geboren,woog 10 pond en 56 cm. Mijn 2de was dik 3 weekjes te vroeg en was 8 pond bij 53 cm. Nu ben ik bijna 32 weken en mijn meisje was gisteren bij 31 weken en 5 dagen al 2900 gram en 46,5 cm lang. Ligt ook flink voor,ze zouden me met 38 weken inleiden,maar die 3 dagen vanaf 38 weken zit al helemaal volheboekt dus word ik pas met 38,4 dagen ingeleid,denk dat ze dan dik 8,5 pond weegt. Suc6