Voor ons zijn het nog 103 daagjes wachten. Maar ik vermoed dat die dagen heel snel voorbij zullen zijn
sorry hihi zelf heb ik trouwens ook kuiltjes bij mn mond en als ik lach 1 .. dus ons meisje moet toch haast wel wat hebben :O hahaha nou ja afwachten
nog 96 dagen! :-D Wisten jullie dat je er al meer als 180 dagen op hebt zitten, kun je nagaan hoe vlot het eigenlijk al gaat!
@Hamis50 Leuk topic ik heb nog 110 dagen te gaan.. Kijk niet naar me banner want die telt tot 42 weken
Ooh ja, ik weet nog wel dat ik die 100 dagen ook weer zo'n echte mijlpaal vond. En daarna ging ik heel erg naar de 30 weken toe leven, als ik maar eenmaal die 30 weken voorbij was, dan leek het alweer heel wat haha! En als je inderdaad bekijkt hoe bizar snel het gaat... achteraf gezien. Op het moment zelf kon het me niet snel genoeg gaan maar zie nu toch eens, ik hoef officieel nog maar 19 dagen!
Ohh heerlijk zeg! Ik kan ook niet wáchten! Maar ik weet nu al dat ik mijn buik met leven ga missen. Maar toch heb ik liever alvast een gezond jongetje vast!
Hey Lila Ja controle ging supergoed .....ze heeft bloeddruk gemeten , was zelfs beter dan de vorige keer en ze heeft geprikt op suiker en ijzer en het was allemaal prima en we hebben de hartslag van de baby gehoord en ik heb gevraagd over het bevallen na 40 weken en ze zei dat er sowieso met 41 ingeleid mag worden.. en eerder mag ook wel als ik dat aangeef als ik angsten heb of onzeker ben over de gezondheid van de baby enzo .. En hoe is het met jullie allemaal?????
Hamis fijn dat alles goed gaat Wanneer heb je weer afspraak? over 3 weken? Krijg je dan echo? of gewoon controle? Ik heb morgen mijn controle
Lilaaa ik moet 30-5 weer voor controle en paar weken later de echo, kan niet wachten totdat ik ons baby weer zie
Ben eens benieuwd hoe dat hier is. Ik mag 23-5 weer.Ga dat dan ook vragen. Mijn oma heeft een dood geboren kindje gehad omdat ze haar te lang hadden laten lopen. Het is wel 53 jaar geleden en er kan natuurlijk ook nog een andere oorzaak geweest zijn. Maar vind het geen prettig idee als de beeb pas met 42 weken gehaald word. Fijn dat je bloeddruk, suiker en ijzer goed waren! Mijn bloeddruk was bij VK ook goed, laatst op werk veel te hoog (werk in huisartspraktijk en de assistente had gemeten omdat ik zo'n hoofdpijn had). Moest rustiger aan doen en zelf blijven meten. Zolang ik me rustig hou, gaat het ook wel! Morgen nog 100 dagen!!!
hoi angel, ja het is wel verstandig om dat nu al te vragen ..en ik verbaas me ook hoe sommige mensen tot 42 weken wachten ..dat wil ik dus echt niet..kwaliteit van placenta neemt af en de navelstreng wordt minder goed doorbloed en weet ik veel wat voor andere gevaren er nog meer zijn..nee dan kies ik ervoor om eerder inte leiden Nou ik hoop ook dat strax alles goed is met jou en de baby bij de vk.. nu goed in de gaten houden en rustig aan doen idd.. haha nu hoef jjij ook nog maar 100 dagen te gaan :d en morgen 99 nog een cijfer minder