nog 100 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik wil ook niet wachten tot 42 weken. Geeft me gewoon geen lekker gevoel omdat ik weet dat dat bij oma gebeurd is. Door mijn zwangerschap komt dat natuurlijk weer allemaal naar boven bij haar, dus we moeten het ook nog eens iedere keer aanhoren. Alleen verloopt mijn zwangerschap al vanaf dag 1 heel anders als de hare toen. Zij had ook bloedverlies gehad enzo. Ik heb nooit een druppel bloed gezien!

Ik merk dat ik de laatste tijd nogal eens wat frustraties heb door de zwangerschap. Ik kan me aan kleine dingen vreselijk ergeren. Een voorbeeld: ik heb al 6 weken een vervangster rondlopen. Die vrouw is 8 jaar geleden afgestudeerd maar heeft nooit in het vak gewerkt. Nu krijg ik dus keer op keer vragen die al tig keer door haar gevraagd zijn. Dan denk ik pfff, je hebt een HBO achtergrond, schrijf het op. Uiteindelijk heb ik wel mijn mond opgetrokken. Zo zijn er meer dingen. Waarschijnlijk uit zich dat in een hoge bloeddruk. Beeb beweegt heeeel veel dus dat zit wel goed!

Ik ga me verder klaar maken. Heb zo cursus, laatste keer :D.

2. Ukkiefct

Ukkiefct Lid

18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    hoii

Ik vandaag nog 99 gaat echt lekker snel nu:)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ angel dan moet je dat sowieso ff aankaarten bij de verloskundige ...

wat bedoel je met vervangster ..is je huidige verloskundige met vakantie ofzo?

@ Lilaaa hoe was jowun controle vandaag??

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja leuk is da the:D

5. angel229

Met vervangster bedoel ik de persoon die mijn werk nu overneemt en tijdens mijn verlof. Ben op dit moment therapeutisch aan het werk.

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)

Hey Hamis,

Alles was goed!
    Hartjes klopte heel mooi...:D
    Bloeddruk was ook goed, & heb geen ijzer tekort...

Ik ben nu totaal 6 kilo aangekomen, volgens verloskundige was dat helemaal perfect:)

Hoop dat het zo door gaat want ik wil niet meer aankomen dan 14 kilo;)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Lilaa fijn dat alles goed was.. en netjes hoor maar 6 kilo erbij!

8. angel229

Is inderdaad erg netjes maar 6 kg erbij!!!

Ik ben eens benieuwd hoe het met mijn gewicht is. Mijn VK weegt niet standaard. Maar ben in begin 10 kg afgevallen. Denk dat ik er nu tussen de 4 en 6 kg bij heb.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hey Hamis :D ook ik kom me hier melden....nog 99 dagen te gaan :D:D:D

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ff upje hoor :p

11. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    en ik sluit me ook aan hahaha had het niet eens door

12. angel229

Wat is het hier stil geweest afgelopen dagen!
    Met iedereen alles goed?

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd tis hier wel erg still, met mij gaat goed hoe is het met jou:D

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

welkom:D

15. angel229

Ik mag niet klagen, heb wel veel last van harde buiken. Bij het minste van inspanning al. Hou me dus nog steeds rustig. Ben wel best druk geweest met andere dingetjes. Ben weer eens sieraden gaan maken, deed ik vroeger heel veel en merk dat dat nu echt goede ontspanning is. Nog 2 dagen werken volgende week en dan lekker 1.5 week vrij. Ben er aan toe. Daarna aftellen tot aan het verlof!

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

angel mag je dan nog wel werken als je zoveel harde buiken hebt? ik zou ff bespreken met verloskundige

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik moet vandaag precies nog 99 dagen!

18. angel229

Ik werk nu 3x3 uur. Ik moet maandag weer op controle, dus ga het weer bespreken. Ik hoef de arbo-arts maar te bellen en dan zet ze me volledig op non-actief, maar wilde zelf proberen vol te houden. Doe geen zwaar lichamelijk werk. Draai op dit moment alleen maar COPD-consulten (mensen met chronische longziekte zijn bij mij onder controle) dat vergt voor mij ook geestelijk niet heel veel. Gezondheid van ons kindje gaat voor!!

Vanmiddag was ik vreselijk aan het balen want mijn vriend wilde even naar de stad lopen (10 minuten van bij ons uit) en na 200 m kreeg ik al een harde buik. Toen ben ik maar omgedraaid omdat ik bang was dat het niet zou lukken om naar terug huis te lopen. Ik wilde zo graag even mee, hij is niet langer dan 30 minuten weggeweest, maar baalde vreselijk!

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

:Dlekker

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    wat grappig, hier komen steeds nieuwe mensen.
    Hier ook de 100 dagen grens behaald ;)

Deel Deze Pagina