Snachts gemene steken/krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi,

Nog even een vraagje:

Sinds 3 nachten word ik wakker van helse steken heel laag onder in mijn buik, zeg ter hoogte van mijn schaambotje.

Dat doet dan even heel erg pijn, steken komen een paar keer, en dan verdwijnen ze weer, en slaap ik lekker verder.

Afgelopen nacht deed het zo n pijn dat ik even ongerust werd.

Een scherpe snijdende stekende pijn rechts onderin, die uitstraalde naar mijn rechterbovenbeen en onderrug.

Dit duurde een minuut of 5 a 10 achterelkaar, dus continu. En daarna zakte het af, kwam het in mindere mate terug.

Heb mijn handen op die plek gelegd om te verwarmen, had geen puf om op te staan, en ben zo in slaap gevallen.

De pijn is weer weg.

Is dat bandenpijn midden in de nacht? Geloof niet dat het mijn darmen zijn omdat het in mijn liezen, onderrug, bovenbeen doorstraalde...

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zou het kunnen dat je baby steeds meer met zijn hoofdje naar beneden gaat? dat kan namelijk ook vrij pijnlijk aanvoelen en drukken op je banden.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Idd, misschien gaat ie wel wat verder naar beneden

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb het vorige week gehad, zo n pijn dat ik niet wist waar ik het zoeken moest..
    Recht lopen kon ik niet en het deed echt zo n zeer!
    Vk zei dat het bandenpijn is... Dat schijnt vooral s nachts in rust voor te komen..

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Kleintje, idd dat zei de verlos net ook haha. Had er even een mailtje tegen aangedaan..

Bandenpijn in rust snachts is heel gewoon en kan echt super pijnlijk zijn..

Ik had gegoogled en kwam idd erop uit dat ze nu kunnen gaan indalen, dat kan ook zulke pijn geven.

Vreselijke steken, zeg, pff...

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier pijnlijke steken (niet zo extreem) door het indalen van het hoofdje. Nu voel ik het nog steeds als hij even aan het wroeten is. :)

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi lekker hoor...auw..

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0