Nog 16 uur...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Nog 16 uur.. en dan mag ik mijn kleine mannetje weer troosten aan de borst.

Wat valt dat even tegen voor onze kleine man maar ook voor mij.
    24 uur geen bv, dat betekend dus ook niet aanleggen om te troosten en dat is iets wat hij echt wel nodig heb ben ik achter gekomen.
    Hij is nu eindelijk in slaap gevallen, maar daarvoor zijn heel wat traantjes gevallen.
    Gelukkig heb ik mijn draagdoek en geeft dat een beetje troost aan hem.

Wat mis ik het mijn kleine man aan de borst, zo'n gewoonte om hem aan te leggen dat ik er echt om denken moet, om het niet te doen.

Ik merk wel dat ik er echt nog niet aan toe ben om te stoppen en Jesper ook nog niet.

Frustrerend zo meteen m'n fles gekolfde melk zo door de gootsteen ipv naar ons mannetje.

Het was niet anders en kon niet anders en de kans is groot dat het binnenkort nog een keer moet gebeuren, maar stoppen nee daar denk ik nog niet aan.

Nu afwachten wat de nacht doet, want dan heeft hij mama zo'n keer of 5 nodig en het enige wat ik kan doen hem bij me nemen en hem water aanbieden.

Nog 16 uur.... en dan mag ik het weer, ik kijk er nu al naar uit.

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Oh wat lastig zeg :(

Vooral voor de nacht...
    Je zoon is 6 maanden.. toen had dochter die nachtvoedingen ook echt nog nodig.
    Een flesje KV deze nacht? Dan valt hij misschien gemakkelijker in slaap?

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Lijkt me inderdaad lastig... En sneu...

Mag ik vragen waarom dit moet?

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik moest vandaag een mriscan met contrastvloeistof en dan mag je 24 uur geen bv geven.

Woensdag hoor ik wanneer ik eventueel geholpen wordt en dan zal het ook weer 24 uur niet mogen.

Maar het jaar bv wil ik zeker halen en aangezien mijn 2 jongens tot 2 jaar gehad hebben, zal het als we het beide nog niet zat zijn, ook niet stoppen na een jaar.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Dat is zeker geen leuke reden, veel sterkte en ook voor je zoontje! Hopelijk kun je hem daarna gewoon nog een mooie tijd blijven voeden!

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

We zijn de nacht goed doorgekomen, hij heeft goed geslapen is 1 keer wakker geweest en ging eigenlijk vrij snel weer slapen.

Nog even en dan mag hij weer drinken en daar kunnen we allebei niet op wachten.

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Welke contrastvloeistof is er gebruikt? Bij mij werd dat toen ook gezegd en na heel veel research bleek dat ik één voeding moest afkolven en weggooien en daarna weer gewoon mocht voeden. Ik meen dat het toen om Ultravist ging.

Deel Deze Pagina