constante bandenpijn, kan en mag dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door charlie80, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    vraag..
    heb gister veel teveel in huis gedaan( dat doen we niet meer:()
    en sinds ik ben gaan zitten heb ik die stekende pijn zo links boven mn lies. begreep dat dat bandenpijn is. maar nu lees ik overal dat dat weer weg moet zakken.. ik heb dus eigenlijk al sinds gister 18.00 uur last. een steek, en weer weg, steek en weer weg... na een nacht slecht slapen was het wel wat weggezakt en heel weinig gedaan vandaag maar begint het nu toch weer erger te worden..(het is dus eigenlijk niet helemaal weg geweest) kan toch geen kwaad voor de baby?? ikzelf kom er wel overheen(prettig is anders:() maar wil niet dat ze er wat aan overhoud?
    iemand tips om het weg te krijgen? en doe al bijna niks... heb nu nog lekker vrij, moet maandag weer werken dus hoop dat het dan weg is...
    alvast bedankt...
    charlie..

2. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik zou als ik jou was voor je eigen gemoedsrust gewoon ff de verloskundige bellen..en dan uitleggen hoe en wat..het kan van alles zijn..kunnen ook je bekken zijn..
    maar ik zou gewoon ff bellen...
    hoop dat t snel weer overgaat..

3. Tese

Tese Niet meer actief

Bandenpijn is niet erg voor de baby. Je hebt meestal periodes waarin het erger is. Probeer zoveel mogelijk naar je lichaam te luisteren en doe rustig aan.

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb al weken lang elke dag bandenpijn ('s'nachts nog erger) heb het maandag gevraagd aan mn verloskundige en dat maakt niks uit. ze zei ook het is toch logisch want er hangt continu gewicht aan. ik vind het vooral s'nachts iritant, als ik me dan om wil draaien

succes, groetjes

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    bedankt dames..
    het is vandaag gelukkig al een stuk minder.. maar had gewoon veel te veel gedaan.. gelijk afgestrafd!!!! maar daar leer ik weer van... en ben blij dat de baby er geen last van heeft. das toch het allerbelangerijkste!!

Deel Deze Pagina