Kiespijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EyesOnly, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Heb sinds vanavond kiespijn en het word steeds erger. Heb net 2 paracetamol genomen, maar het word steeds erger. Pff morgen maar even de vervangende tandarts bellen. Zie ik zo tegen op want ik ben niet zo'n held bij de tandarts. Nou is mijn vraag wat mag ik de tandarts nu wel en niet laten doen (boren trekken wortelkanaal) En heeft iemand een tip voor pijnstilling want ik moet nog tot morgen 12 uur wachten voor dat de tandarts dienst heeft

2. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Ik heb met beide zwangerschappen wat gehad met mijn tanden :(
    Bij mijn eerste heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad en bij deze had ik een ontsteking onder mijn kies.Beide gewoon verdoofd, enigste wat eventueel niet zou mogen is foto's maken. Maar mijn tandarts zei dat dat vooral de eerste 3 maanden van de zwangerschap kritiek geeft.

Verdoving mag wel want ik krijg volgende week een keizersnede en ja dan moet ik ook worden verdoofd. De verdoving bij de tandarts is erg klein.
    Enigste wat je als pijnstillers mag gebruiken is paracetamol. Ibroprofen is schadelijk voor de kleine. Je mag 2 paracetamol per 4 uur.

Heel veel succes bij de tandarts!

Deel Deze Pagina