Hoihoi, Ik ben nu 21 weken zwanger. Ons zoontje is 2 jaar oud, als ons dochtertje geboren wordt. Hij heet Liam. Je spreekt het ook echt op zn NL uit. Nu hebben we een naam voor ons dochtertje. Maar de ene keer denk ik JA, dat is m, en de andere keer denk ik NEE toch maar niet. De naam die we in gedachten hebben is Nanda. Wij houden niet echt van Amerikaanse namen. En ook niet te lang. Meeste namen met 3 lettergrepen vind ik al niet mooi. Maar je weet nooit he Wat vinden jullie van de naam Nanda? En wat zou nog meer leuk zijn bij Liam? Ik had ook nog Lynn, maar dan hebben we Liam met een L en Lynn met een L. Ze hebben/krijgen beiden geen 2de naam. Marli/Marly?
Ik zou zelf niet voor een zelfde voorletter gaan. Nanda vind ik persoonlijk niet leuk. Vind hem een beetje ouderwets tov Liam. Maar dat is persoonlijk.
Ik vind het net leuk dat ze dezelfde letter als voornaam zouden hebben, maar dat is natuurlijk persoonlijk smaak. Ik zelf ben ook niet zo echt fan van Nanda. Wat dacht je van Elin als alternatief?
Mirthe vind ik wel leuk, maar mijn man twijfelt. Marit. Dat vind ik ook erg leuk! Maar mijn man absoluut niet
Ohh lees nu geen L haha ! Onze zoon zijn beginletter is ook een L, ik vond eigelijk alleen maar mooie meisjesnamen met een L.. Marly vind ik ook leuk, mijn vriend ook!
Hihi. Ja is later handig met de post he Als je niet beiden met een L doet. Ik vind meisjesnamen met een L ook wel leuk. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, en we wisten nog niet dat het een jongen zou worden, had ik Lina (voor een meisje). Maar nu wil ik geen Lina meer (niet alleen door de L) We hebben nu Marly en Mirthe als twijfelaars
Ja dacht ik net ook Mila/Liam Romi, weet ik niet echt wat ik er van vind Gwen en Nora vind ik niet leuk
Ach over een tijdje krijg je toch alles via de mail, en hun post is meestal aan de ouders gericht haha!!!
Het past wel mooi bij Liam he Maar af en toe ben ik bang dat het te zwaar klinkt. En dat ik een luchtigere naam moet kiezen. Iets met een E of een I. En mag best in combinatie met een A. Maar Nanda heeft 2 As. Ik twijfel zo. Echt super vervelend! We roepen nu al een paar weken Nanda en ineens die twijfel. Het lijkt wel alsof we haar al zo genoemd hebben, en dat nu elke andere naam ineens niet meer past.