Vandaag @ 21:05 esra Hallo, Ik ben 21 weken zwanger en we zijn al bezig met namen. Nu zoeken we een doopnaam voor onze kleine(meisje) en daarin willen we de namen van beide oma's in verwerken. Wie kan ons helpen aan leuke namen. Liefste 1 naam en dan combinatie van beide oma's, of 2 namen. De namen zijn Joke en Hermien Dacht aan Jolien, maar andere ideeen zijn ook welkom. Ben benieuwd. Esra
haha ik moet even reageren , ik heb geen oplossing voor je want ik zit met hetzelfde probleem, wij willen ook het kindje een combi van de namen van de oma's geven , dan wel de eerste naam de namen zijn joke en mientje nou lijken die op elkaar of niet ja , ik kwam op mieke , maar dat is niet onze smaak misschien wel die van jou
hier ook dat dilema maar ik heb er dan 3 die ik wilv ermoemen maar geen idee met hun roepnamen of doopnamen erg he maaruhhh wat vind je van MIJKE
Dank jullie wel allemaal. Spinnekop: wat grappig, de namen lijken erg veel op elkaar. Denk dat we voor Jolien of Jorien gaan. Jullie al een idee? Esra