mystery centerparcs...wie heeft dit weleens gedaan? en in welk park kwamen jullie terecht? wij hebben ook geboekt en wij gaan volgende maand
Hee dat is grappig. Ook wij hebben dit nog nooit gedaan en zijn erg benieuwd. En ook wij hebben geboekt voor volgende maand. Ik vind het best spannend. Waar kom je terecht.(nou is center parcs me tot nu toe goed bevallen dus maak me daar geen zorgen over) Wanneer gaan jullie?? Wij van 13 tot 17 september. Hebben wel goede reactie's van vrienden die zo geregeld boeken. Groetjes
We hebben het al 3 keer gedaan en alle 3 de keer in heijderbos terecht gekomen. nu gaan we 27 sept een midweek naar de meerdal
dan heb je voor het meerdal geen mystery geboekt? want je krijgt toch pas 5 dagen vantevoren bericht waar je terecht komt?
Ik ben ook benieuwd waar we terecht komen. Een week eerder van 6 sept tot 10 sept gaan we met vrienden een midweek naar de kempervennen. Zou wel toevallig zijn als we de week daarna weer daar terecht zouden komen. Maar dat mag de pret niet drukken!! Heb wel zin om lekker op vakantie te gaan.
leuk is centerparcs he! voor ons het is 7 jaar geleden dat we geweest zijn...wij gingen ieder jaar. angelina is 2 1/2 jaar dus ik vond het wel weer eens tijd. eerst een weekend om te kijken hoe ze het vind en dan volgend jaar een midweek maarre het zal wel toevallig zijn als je weer op de kempervennen terecht komt...heb dit topic ook bij een ander forum geopend en zij had het al 3x gedaan en was 3x op het heijderbos terrecht gekomen. even afwachten...kom je het wel even melden
EDGE: Je kunt dit boeken bij bungalows.nl French: Ik zal laten weten wat het geworden is en inderdaad center parcs is heel leuk. We zijn in mei 2010 getrouwd en zijn toen naar de huttenheugte geweest ook dat is een mooi park. gaan dit jaar lekker veel op vakantie. Proberen zwanger te worden en zo kunnen we nog lekker van elkaar genieten. Groetjes
Oh leuk, ik ga eens even op de site kijken, bedankt! Wij gaan ook naar CP, maar weten al waar; de Huttenheugte, ben erg benieuwd, zijn nog nooit in een park van CP geweest. Nog een maandje wachten!
De huttenheugte vonden wij echt leuk. Mooi park en leuke entertaiment en vriendelijke mensen op het park. Wel een groot park. Een fiets is een aanrader als je een huisje wat verder van de plaza vandaan hebt.(kun je daar ook huren trouwens) Veel plezier
ik heb het nog nooit gedaan en nu kan het niet hi hi maar ik wens jullie wel een super fijne tijd toe
Wel eens gedaan en wij kwamen bij pfff even nadenken, Meerdal uit kan dat Was echt top, helemaal qua kosten We willen misschien dit jaar nog ene midweekje gaan en ga dan weer voor een Mysteryboeking
wij waren nu voor een weekend 230 euro kwijt...incl bedlinnen (verplicht) + toeristenbelasting + annuleringsverzekering. wij hebben ruim 300 euro bespaard! kunnen we lekker nog 'n keer enne...volgens mij ben je met een midweek hetzelfde of zelf iets minder kwijt!
Wij zijn voor een midweek 198 euro kwijt. (4 pers bungalow, 2 volwassen en 1 hondje) Geen geld toch?? Collega's zeggen : nou nou het zit er nogal aan. In vergelijking met hun zomervakantie (rhodos 12 dagen met 4 personen) 4000 euro valt het bij mij wel mee ookal gaan wij vaker!!! Toch????
Ik zou alleen bang zijn op een park in België terecht te komen. Daar heb ik al een aantal keer slechte dingen over gehoord. Verder is het inderdaad wel leuk en voordelig!
Je weet toch nooit hoe het is. Wat de een leuk mooi of gezellig vind kan bij de ander juist het tegenover gestelde zijn. Ik heb alleen maar leuke berichten gehoord. We wachten het af!!
Hee Wijffie!! Lekker joh,zal de kleine heerlijk vinden denk ik.. Boeken via centerparcs belgie of duitsland schijnt ook veel te schelen. 'Wij hadden geen Mystery cp, maar okt-nov 2009 hadden wij Kempervennen. Prachtig mooi in het einde van de herfst met die mooie herfstkleuren... Mooi zwembad, binnen en buiten...