Nou zoals mijn banner zegt, ik kan morgen testen.. Maar mijn menstruatie is rond 4/5 augustus.. Ik voel af en toe wat menstruatie achtige pijn maar hopelijk wordt ik niet ongesteld!! Ben heel erg benieuwd.. Ik heb niet veel symptomen, maar als ik ze opnoem: - lage rugpijn af en toe - soms lichte steken in de zij (links en rechts) - opgeblazen gevoel (midden in de buik) - afscheiding wat meer sinds gister - gevoelige borsten Al eze symptomen kunenn ook zijn door een komende menstruatie maar ik hoop dat het een zwangerschap is😄
Spannend ! Ik heb donderdag mijn nod, hopelijk blijft het weg Ik heb ook last van lage rug pijn, meer een zeurend gevoel. Ook last gehad van pijn in mijn linker lies en baarmoeder, heel af en toe nog. Veder niets eigenlijk, maar ik ga er niet zo snel van uit dat ik zwanger ben, mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden haha! Wanneer ga jij testen? Ik test eigenlijk het liefst na mijn nod, maar wil misschien toch 4 augustus een testje doen, ik ben dan jarig en hoop op een mooi kado .. Succes !
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan er niet veel over zeggen, mijn lichaam houd me elke maand voor de gek met die kwaaltjes. Al heb ik dan geen rugpijn en pijnlijke borsten, maar wel gekke krampjes ver voor mn nod. En toch word ik dan alsnog ongesteld. Gelukkig zijn we allebei nog niet lang bezig en komt het wel goed! Geduld is lastig he, haha. Ik hou je topic in de gaten!
Thanks dames voor de felicitaties, nog geen menstruatie en ik voel even ook geen menstruatiepijn.. Hopelijk blijft het wegggg😀😇
Toch maar een test gedaan, kon niet wachten.. Kreeg wat van binnen🙈 te nieuwsgierig Nog is het negatief... Maar goed ben nog steeds niet ongesteld geworden en hopelijk wordt ik het gewoon nie... Na 2 dagen weer testennnn!!
Hier ook 5aug nod Vandaag wakker geworden met buikkramp en beetje hoofdpijn.. Weet niet wat ik er van moet denken. Durf bijna niet meer te hopen! Elke maand weer andere klachten. Deze ronde tot vandaag toe nergenslast van e nu ineens weer wel. Maar valt niets over te zeggen helaas! Succes dames! Hopelijk blijft menstruatie deze ronde uit! Xxx
Hoi dames, spannend allemaal! Voor mij is dit ronde 1. 3 juli was de eerste dag van mijn cyclus, zit nu op dag 32. Vorige week wat last gehad van menstruatieklachten waardoor ik dacht het gaat doorzetten maar helaas nog niet. Zaterdag wel een test gedaan, deze was negatief. Ga er morgen nog maar 1 proberen denk ik. Zo vervelend dat je niet weet wat je cycluslengte wordt na het stoppen met de pil.
Ik heb nu weer soor van menstruatieklachten, maa nog steeds niet ongesteld, ik hoop dat het wegblijft en dat deze klachten bij een zwangerschap horen🙈