oh oh oh die symptomen het is toch wat om gek van te worden. heb al een hele lange tijd lst van pijnlijke harde borsten. sinds 2 dagen een klein beetje rozige afscheiding (goed of slecht voorteken) gisteren stiekum een test gedaan en die was licht positief. maar ja nu kreeg ik vanmiddag wel ff een paar flinke scherpe krampen dat als ik mijn buik in hield dan werd het erger... daarna was het ook weer over ( waren alleen geen ongi krampen die koem van een andere plek af) tis weer spannend net zo spannend als vorige maand...
Vrijdag is gewoon een erg goede dag om positief te testen Ik hoop voor jou dat de test dan duidelijker is
oeh spannend he!! Ik kan ook eigenlijk echt niet wachten...heel stom maar eigenlijk wil ik zo graag testen morgen..gewoon omdat ik bang ben dat ik vrijdag ongesteld word..raar toch?? hoezo tegenstrijdig haha maar denk niet dat ie dan al positief kan zijn of wel... groetjes
Ik duim ook voor je! Maar je schrijft dat je al licht positief hebt getest? Dus waarschijnlijk ben je lekker zwanger.... Liefs Loes