Hallo allemaal, Ik zit weer eens op het wachtbankje en ik ben nou niet bepaald een geduldig type . 2 juni ben ik gestopt met de pil en vanaf die tijd heb ik niet echt een regelmatige cyclus: 24 dagen, 30 dagen, 27 dagen en 25 dagen. Vandaag zit ik op dag 30 en nog geen spoor van de . Wel heb ik een beetje last van wittige afscheiding, maar geen spoortje rood en ik heb vanaf afgelopen donderdag al krampen en last van mijn rug. Elke keer denk ik "nu is het zover ik ben ongi", maar niks.. Ik ben bijna niet van de wc af te slaan! Wat denken jullie? Zal ik morgen een testje wagen? Ik ben alleen zo bang voor maar 1 streepje en het zou zo schitterend uitkomen om nu zwanger te zijn! Mijn schoonvader heeft nog max. 2 weken te leven. We willen hem zo graag vertellen dat hij opa wordt! Alvast bedank voor de reacties! Liefs, Suus
heey als eerste wat jammer dat je schoonvader nog maar 2 weken te gaan heeft zou idd wel echt mooi zijn als je zwanger zou zijn ik zou vandaag of morgen dan gewoon een testje doen nee heb je ja kun je krijgen en als je geen testje doet blijf je in de onzekerheid zitten liefs ancie en heel veel sucses
Altijd uitgaan van je langste cyclus zeggen ze of het gemiddelde nemen. Daar zit je nu op, of al overheen, dus ik zou gewoon gaan testen hoor. Ik hoop voor je dat je 2 prachtig duidelijke strepen in beeld krijgt. En dat je je schoonvader nog even mee kunt laten genieten daarvan.
Meiden, bedankt voor jullie reacties! En raad eens? Ik heb de test gedaan en ik ben zwanger! Ik kon het niet geloven, dus ik heb voor de zekerheid nog een test gedaan en ook bij deze twee dikke, vette strepen! Liefs, Suus
Wauw, ontzettend gefeliciteerd! Nu zorgen dat je schoonvader ook snel op de hoogte is, zodat hij samen met jullie hier nog van kan genieten.