Is het normaal dat als je normaal rustig zit dat je gewoon harde buiken krijgt om de ongeveer 5 min.? Ben niet druk geweest vandaag heb eigenlijk helemaal niks gedaan vandaag. Tijdens zo'n harde buik voel ik de kleine ook bijna strekken zeg maar.
Volgens mij is ze al ingedaald, want ik waggel als een eend Word nu iets minder.....pffff gelukkig...
Ivonne, ik ben een weekje verder als jou en heb vanavond precies hetzelfde, al twee uur om de vijf minuten harde buiken. Ik zei al tegen mijn man, het zullen toch geen weeen zijn , maar dat geloof ik ook niet. En ik ben ook niet druk geweest vandaag.
Duckie: Zitten we idd in hetzelfde schuitje.....nee zullen wel geen weeen zijn maar vervelend is het wel.. Net was het ff wat rustiger maar begint weer.
Ik heb het het afgelopen weekend ook veel gehad, en ben ook ongeveer dezelfde week als jullie, 35 weken. Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat dit indalings of oefenweeen zijn. Dus ik maak me niet al te ongerust!
ja inderdaad eventjes een warme bad of een douche en dan eventjes een paar uur rustig op de ban of bed gaan liggen vaak helpt dat wel....
ik heb het soms ook als ik amper wat doe hoor.. maar heb het niet een bepaalde tijd. heb het gewoon even en dan is het weer weg