Nog 2 IUI en dan IVF, geen vertrouwen meer in IUI..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marbit, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Lieve meiden,

Ik heb hier al even niet geschreven, maar wil toch heel graag mijn goede nieuws met jullie delen. Hopelijk geeft het toch nog een beetje hoop...

Ik heb zaterdag namelijk positief getest! Vandaag heeft de bloedtest bevestigd dat ik echt zwanger ben. Helaas is mijn waarde nog wel wat laag, dus we mogen voorzichtig blij zijn en moeten nog een keer terug om te zien of het goed is gestegen.

Maar dit was dus voor ons onze 6e iui. We zouden nog wel een extra gaan doen in de wachtmaand voor ivf. Ik had nog wel wat hoop hoor voor iui, maar toch was ik eerlijk gezegd met stomheid geslagen! Ik zat met mijn hoofd al helemaal bij ivf.

Ik hoop echt dat het jullie ook nog gegeven is (voor wie dat nog kan), zo op de valreep. Maar van je 6e iui kun je dus echt nog wel zwanger worden!!!

2. Marbit

Marbit Actief lid

27 feb 2012
    163
    1
    18
    Vrouw
    Kop van Noord Holland
    Wauw!! Van harte gefeliciteerd!!
    Van de 6e! Je zal snappen dat ik blij verbaast was, ik zit ook met mijn hoofd bij IVF en morgen is het 1 week na IUI ;)
    Toch nog wat meer hoop, heerlijk om te lezen!

3. Marbit

Marbit Actief lid

27 feb 2012
    163
    1
    18
    Vrouw
    Kop van Noord Holland
    Hey Twix!
    Je bent het dus gaan doen, top!
    Ben erg benieuwd!
    Gaan jullie samen? Heb er namelijk over gelezen, ik dacht dat het niks voor mij zou zijn. Ben er sterk van overtuigt dat het bij mij de eierstokken zijn. Acupunctuur heeft daar geen invloed op.
    Hou je ons op de hoogte? Ik wil namelijk een kijkoperatie nog, wie weet daarna.. Liefs

4. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Vasca wat ontzettend goed! Ik ga heel hard duimen dat het blijft plakken! Op welke dag na de IUI heb je positief getest?
    Hier helaas de derde (tweede na de MA) IUI mislukt... Ben 19 (!!) dagen na de IUI ongesteld geworden, terwijl ik altijd de LF van 13, max. 14 dagen had. Maar toch was ik niet zwanger... Balen! Ik hoop dat mijn cyclus deze keer zich eindelijk herstelt, want het maakt het nog extra moeilijker op deze manier...

5. Twix

Twix Lid

8 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Vasca!!! Dat geeft weer hoop voor ons allemaal.
    @ marbit: de eerste x moesten we samen en 6 augustus moet ik alleen. Heb jij al wel het hsg onderzoek gehad? Dan spuiten ze een vloeistof naar binnen en gaan ze kijken of alles goed open staat.
    @ kishka: dat is balen zeg. Op die manier denk je dat je misschien wel zwanger bent.......
    Heb vannacht gedroomd dat een wijze man mij vroeg: klopt het dat je zwanger wil worden? Dat gaat gebeuren en zal niet lang meer duren. Hoop dat het waar is :). Liefs

6. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een hele mooie droom, Twix! Hopelijk komen de dromen uit...

7. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Ik heb 2 dagen voor NOD, dus op dag 12 voor het eerst getest. Maar het was dus echt nog wel heel licht hoor. Ik had maandag (NOD) bloed laten prikken en helaas was die waarde ook nog wat aan de lage kant. Eerst leken mijn testjes ook niet echt donkerder te worden, dus ik zat aardig in de stress. Vanochtend was mijn test gelukkig ineens echt een stuk donkerder, dus ik heb er weer wat meer vertrouwen in. Maar vrijdag hoop ik dat de 2e bloedtest me helemaal gerust kan stellen.

Wat naar voor je dat het niet gelukt is, maar dat je wel over tijd was (want dat ben je dan denk ik wel). Heb je ook getest? En weet je zeker dat je ei niet later is geweest?
    Veel succes en sterkte er verder mee in elk geval!

@twix: wat een mooie droom, dat moet toch echt hoop geven! Ik hoop heel erg dat het gewoon echt een goed voorteken is voor je.

8. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vasca: ja, ik heb getest en de test was omo-wit... Over mijn ei geen idee... Ik vertelde al dat de ovutesten niet werkten bij mij deze keer. Ik had een follikel van 20.5 mm en na een bloedonderzoek heeft de arts besloten de IUI uit te voeren. Maar of ik dan daarwerkelijk een eisprong heb gehad... Misschien niet. Ook mijn temperatuur bleef nog 6 dagen na de IUI laag, dus waarschijnlijk heb ik inderdaad een latere ei gehad... Ik heb geen Pregnyl gekregen. Maar ook mijn man had maar 800000 goede zaadcellen, dus eigenlijk te weinig... Vandaag een evaluatiegespeek met de arts gehad en ze vindt nu dat we aan de IVF moeten beginnen...
    Oh, 12 dpo al positief testen is goed hoor! Ik hoop dat de volgende bloedtest je helemaal gerust stelt en duim voor een plakbeeb voor je!

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Vasca,gefeliciteerd! Het kan dus blijkbaar wel! :D

Ik heb ook een tijd niet geschreven,beetje depri. Heb vandaag de 3e IUI gehad. (eigenlijk pas de 2e) Ze gaan bij mij bloedonderzoeken doen om te kijken waarom mijn LF zo kort is. Deze IUI beschouw ik dus al als mislukt. Zelfs na de pregnyl zaten er nog 3 eitjes en ik moet over 9 dagen alweer ongi worden pff

Kishka,wat ontzettend balen!!!

Twix,hoop dat je droom uitkomt.

10. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @adriana: ten eerste bedankt voor je felicitaties!

wat een rot gevoel is dat he, als je het idee hebt dat een ronde al weer totaal verloren is :(. Maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met dat er na de pregnyl nog 3 eitjes zaten? waren ze niet gesprongen? Dat zou wel heel gek zijn, want bij ons zeggen ze eigenlijk altijd dat met de pregnyl het gewoon al- en altijd moet springen. Ik weet ook dat een gesprongen follikel er soms op de echo nog wel als een "heel" follikel uit kan zien (dan is ie nog niet ingeklapt). Of bedoel je misschien heel iets anders?
    Veel sterkte meis en niet te veel wanhopen hoor. Al begrijp ik het gevoel maar al te goed. Heb het zelf ook vaak gehad...

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dank je wel meis,lief van je. Ze waren idd nog niet gesprongen nee. Ik heb maandagavond de pregnyl gehad en woensdagochtend de IUI en op de echo zaten ze er nog alledrie. Nu is het wel normaal dat ze springen binnen 36 uur dus het kan best zijn dat ze na de IUI gesprongen zijn hoor. Ik hoop het maar. Het kan trouwens ook nog zijn dat ie er idd als een heel follikel uitzag maar de gyn dacht dat het nog eitjes waren. Zij zei dat het er ook nog allemaal prima uitzag. Maar goed ik moet in ieder geval 3x bloedprikken komende week en als het niet goed is moet ik misschien utrogestan. Heel veel succes morgen met de bloedtest!!

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @hier: net voor een fm geweest..Dinsdag zat er 1 ei van 11mm, nu zat die er niet meer.Alleen hele kleintjes..Maar kon zijn dat ze het verkeerd heeft gezien de vorige keer, want de 'streepjes' tussen de blaasjes waren heel licht.Dus kan zijn dat ze die de vorige keer niet gezien heeft.Dus moet nu 75eh spuiten ipv 50eh.En heb nu ook de hele tijd hoofdpijn, dus baal best wel erg..Maar ja, dinsdag terug dus hopen dat er dan wel een eitje zit.

Deel Deze Pagina