Hoi dames, Ik wil graag jullie mening weten over wat jullie vinden van Kai en Joshua (uitspreken op zn nederlands). En wat voor type jongen zien jullie daarbij? Welke vinden jullie mooier? Liefs
Kai vind ik geen leuk naam maar Joshua wel. Beetje een stoer jongetje zie ik voor me. Kai vind ik wat suffer en stoffig. Dus daarbij denk ik aan een sulletje.
Ik houd van korte stoere namen, Kai vind ik leuker dan Joshua. Ik houd ook niet van namen die je snel afkort, denk dat Joshua snel josh wordt
Ik zelf heb ervaringen bij de naam kai en Joshua dat deze mensen vaak niet uit een middenstand milieu kwamen. En hiermee bedoel ik Zegmaar dat het meer van die straatratjes waren en ook asociaal. Nou hoeft dat natuurlijk helemaal niet zo te zijn maar ik hoor de naam nauw veel meer en ook dat zijn vaak aparte gezinnen. Vooral de naam kai. Maar goed dat is mijn ervaring. De naam Joshua hoor je tegenwoordig ook veel bij evangelische mensen
de afkorting van Joshua is overigens ook Joah. Dan vind ik dat leuker. Kai vind ik helemaal niet leuk
Kai is erg leuk, maar niet voor een blond jongetje met blauwe ogen. Ik zie bij Kai een half bloedje voor me. Joshua vind ik een 13 in een dozijn naam.
Vind ze allebei niet ordi. Het is niet mijn smaak maar ik heb er geen nare associaties bij. Mijn neef heet Joshua en hij is een leuke, frisse knul die gymleraar is, niet evangelisch en zonder bontkraag, haha!
Ik vind joshua mooi. Zie dan een getint of in ieder geval donkerharige, stoer maar toch ook lief jochie voor me. Kai heb ik niks mee door associaties met kinderen die ik niet zo leuk vind. Over het algemeen wat sullig ja...
Ik ken uitsluitend Kai's (uit lage sociale milieu's) die gedragsproblemen hebben. Ik zie dus een ventje voor me waar ik me aan irriteer Joshua's ken ik niet, maar ik vind alles mooier dan Kai dus ik stem voor haha