Wij hebben de naam Daimy in onze gedachten, vinden jullie dit een jongen of een meisjes naam? Wij hebben het voor een meisje. En wat vinden jullie van deze schrijfwijze
Een meisjesnaam, maar ik zou toch gaan voor DEMI, ik denk dat je dochter mensen dan minder vaak moet verbeteren....
kan allebei toch ? hier op de buurt is een meisje dat demi heet, en mijn nichtje heeft haar zoontje dami genoemd, je spreekt t hetzelfde uit, en mijn nichtje zei dat had dami en meisje geweest dan had het demi geworden :-D
Klinkt als Demi, dus een meisjesnaam. Ik persoonlijk vind de schrijfwijze Daimy niet mooi, ik vind Demi mooier. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik vind het een meisjesnaam, maar zou misschien als ik het geschreven zie staan denken aan Jaimy - en dan weer aan een jongensnaam denken.. Maar als je het uitspreek is het gewoon Demi - dus een meisjesnaam.
Wij vonden deze schrijfwijze juist veel mooier en orgineler omdat je die andere juist veel meer tegen komt. en er zijn vele namen die je moet spellen ik heb daar nooit moeite mee gehad.
Mooie naam en absoluut een meisjesnaam. Ik zou ook voor Demi gaan, maar dat is ook omdat Daimy mij doet denken aan die chocolaatjes van de Ikea (daim). Maar goed, dat is persoonlijk!