Hoi allemaal, wij zijn zwanger van onze derde . wij hebben 2 mooie mannen. jurre en twan. en nu zijn we op zoek naar een naam die hier bij past. zoeken voor beiden varianten Iemand ideeën?
Alwin Arne Cas(per) Harm, Harmen, Hermen Hessel Hidde Jelte Jorn, Joren Lars Melle Merijn Niek Sieb(e) Stef Wessel Anouk Bente Britt Esmee Fenne Ilja Inez Isa Jetske Linn / Lynn Meike Mirte Silke
Jurre, Twan en... Brent Cole Finn Glen Cas Niels Zeb Sven Len(n) voor een meid.. mm.. vind ik moeilijker.. Britt Brynn Floor Roos Gwen Maeve Maud Fauve Weet niet waarom.. kwam op de een of andere manier uit op allemaal 1 lettergreep namen
Bedankt voor de ideeen! Zijn er nog niet uit. Lastige is dat ik voor de klas sta en dus bij een heleboel namen al 'kinderen' heb.... pfff blijven zoekendus, haha
Jurre en Twan hebben geen overeenkomende letters in hun namen, het zou wel bijzonder zijn om dat bij de 3e ook te hebben (dus een naam halen uit de volgende letters: b c d f g h i k l m o p q s v x y z) Wordt wel lastig, maar ik heb wat geprobeerd.. Billy Bo Bob, Bobby Bodhi Cody Colby Coos / Koos Cosmo Filip Gillis Ichi / Ishi Ivo Livio Loïc Mick Milo Odi Olli / Olly Phil Philip Philo / Filo Pim Sid Sil Silvio Sim Skip Sky Sol Vic / Vick Viggo Ziggy Bibi Bo Bobbi Bodil Cici Cicily Cis Coco Cybil / Sibil / Sibyl / Sybil Hollis Holly Ibi Ichi / Ishi Isis Ivy Izzy Kiki Libbi / Libby Lilli / Lilly Liv Liz / Lis Lizi Loïs Michi Milly / Milli Mim, Mimi Molly Pip Polly Poppy Sim Sky Sofi Vi Vicki / Vicky Viv