Ik zou voor Manou gaan. Jasmijn is mij net iets te populair. Heb je 't risico dat ze straks op school moeten gaan nummeren...
Ik vind ze allebei, maar Jasmijn toch net iets meer ''eigen''. Bij Manou denk toch snel aan : Minou, Nanou, Manouk e.d.
Jasmijn! Mooi en qua populariteit vind ik het wel meevallen! Ken geen enkel kind dat zo heet en bij Manou denk ik aan een poes....
We neigen steeds meer naar MANOU! Een vlotte, stoere naam, geen 10 van in een dozijn en toch weer niet té apart.
Ik ken Manu / Manou alleen als jongensnaam? Ik vind Jasmijn leuk! Hoor je hier niet heel veel, geloof ik.
Ik dacht gelijk Manou is toch een jongensnaam? In mijn ogen een jongensnaam dus. Vind het persoonlijk ook geen mooie naam. jasmijn vind ik wel mooi.
ik zeg jasmijn. ken ook niemand in mijn omgeving die jasmijn heet dus zo super populair is het niet. en trouwens ik vind dat ook niet erg dat een naam populair is. willen zelf tess en sem. toevallig allebij nummer 1 van nederland 2013, boeie! manou, nee vind t net niet. vind namen met een m zoiezo niet zo heel leuk. zou voor manon gaan dan ofzo
Ik vind Manou erg leuk!! en zeker geen jongensnaam!! (maar ja, ik ken het boek niet). Is bij ons ook een optie geweest bij de 1e. Jasmijn vind ik een beetje een truttige naam, beetje verwend. niet mijn ding