Wie durft hem aan? Wij weten alleen wat we dus NIET willen. Ik zal het kort opsommen en dan hoop ik dat jullie leuke suggesties hebben? NIET - Beginnend met een T (achternaam begint met een T, ik hou niet van die herhaling) - 1 lettergreep (achternaam heeft 1 lettergreep) - Eindigend op ie-klank (wil mijn vriend niet) - Uitheemse namen (wij hebben vrij gangbare / nederlandse namen) - Top 20 / mode naam (gewoon omdat iets anders ook leuk is) I know, we zijn lastig haha. Durft iemand het aan
Mila, Marit en Kirsten vind ik leuke meisjesnamen. Verder ook Noa en Zoë maar dat is maar 1 lettergreep.
Misschien moet ik er even bij vermelden dat de achternaam Ton is. Dus eigenlijk vind ik namen die eindigen met een T-klank erin ook al niet klinken. Of heb ik gewoon een complex over de achternaam van mijn vriend haha.
Oh dan is het echt moeilijk! Dan moet je ook nog opletten dat je geen rare creatie krijgt. Succes ermee!
Dat vond ik een hele leuke naam! Tot mijn schoonouders hun kat zo hebben genoemd een tijdje geleden.... het zit ons niet mee haha.
Phoe, wel moeilijk. Je kunt idd met deze achternaam niet zomaar ieder willekeurige naam ervoor zetten... Het moet wel lekker 'bekken' zeg maar. (niet verkeerd bedoeld hoor ) Lillian Fenna Susanne Rebecca Valerie Hanna Zomaar een gooi. Ik vind denk ik een naam met 3 lettergrepen het leukst bij jullie achternaam passen...
Marise, Maureen, Dominique, Daphne, Livia, Lillian (is al genoemd, maar vind ik ook erg leuk), Fabiënne, Silke, Louïse, Eloïse, Cecile, Rosalin, Rozemarijn, Leone, Marijke. Hmm en toen wist ik het even niet meer.
Eline, Doris, Veerle, Hannah, Lieve, Linde, Senna/Senne, Lissa, Brechtje, Mara, Meerle, Carlijn, Anouk.......... Succes!
Maar dat past niet zo mooi bij de achternaam Ton. Dan lijkt het een beetje op het merk Benneton . Suggesties voor een mooie Hollandse meidennaam met meerdere lettergrepen en niet beginnend met de T. Carlijne, Florine, Heleen, Noortje, Anneloes, Elisa, Lisanne, Marije, Madelief, Willemijn, Emma, Anike.
Ons lijstje met eisen was ongeveer gelijk, en wij hadden gekozen voor Babet. Ik vind hem ook kunnen met je achternaam, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Hmmm... heb ze net allemaal aan mijn vriend opgelezen en we vinden allebei Dominique een leuke naam. Dus die nemen we zeker mee in de overweging, tx! Als iemand nog suggesties heeft... ik ben benieuwd! Vind het overigens wel super hoeveel suggesties we hier krijgen van iedereen. Had ik niet echt verwacht!
Ik ga even nadenken maar bij zo'n korte achternaam zou ik iig gaan voor een lange voornaam, vind Dominque ook erg mooi *denkt nog even mee*