Wij hebben al tijden een jongens en meisjes naam in onze gedachte, maar nu twijfel ik ineens over de meisjes naam.. Dus misschien met een beetje hulp dat ik ineens een naam zie waarvan ik denk JA, dat is nóg mooier dan wat we in gedachte hebben! Wij willen een redelijk korte naam, 4 of 5 letters met een A op het einde
Elena - Elaina Alana Nora Sara Mila Yuna Luna Eloisa Louisa Maya Mira Helena Fiona Reza Rena Liana Vienna Rosa Flora Alicia Maura Senna Fenna Lorna Lea(h) Veda Vita Roja Freya Mina Leila Gaia Alma Eliza Elina Melia Zola Eva - Ava Zara Olivia Hanna Sophia Lucia Elora Anna Luna Yuna Aida Ayla - Isla Leora Nova Vera Lilia Bella Keira..........
We zijn er nog niet uit.. tot nu toe vinden wij wel leuk ; Ronja Tessa Luna Yuna ( vind vriend leuk, ik niet,iets te buitenlands voor mij gevoel ) Julia maar nog steeds niet het JA! gevoel bij een naam nog suggesties ?
van deze vind ik Yuna het leukst! als je het te buitenlands vind, misschien: Yana, Yara, Yula? (klinkt net iets nederlandser. anders misschien: Lina Nina Mena Lola Livia/Liva Jona Liona Reva Alina Leah Lena Eva Sara Liza
bedankt voor het meedenken, helaas de wauw naam nog niet gevonden! tot nu toe in optie ; Ronja Tessa Luna Yuna ( vind vriend leuk, ik niet,iets te buitenlands voor mij gevoel ) Julia Lola