Past dit?

Discussion in 'Babynamen' started by Naha, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naha

Naha Lid

Oct 31, 2012
    8
    0
    0
    We zijn er eindelijk uit! We hebben de jongensnaam!
    Helemaal blij, past goed bij de oudste, kortom super voornaam!
    Maar nu eindigt de naam op een k en onze achternaam begint met een k... Wat vinden jullie hiervan? Doen of niet? We vinden de voornaam echt helemaal goed, dus we vinden het eigenlijk jammer als we op zoek moeten naar een andere naam. Maar ik wil het toch even in de groep gooien, zodat ik wat meer dan 2 meningen ( van ons zelf ) kan horen!
    Dus wat denken jullie?!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hangt van de naam af denk ik, lastig te beoordelen.

Luuk Koster blijft wel Luuk Koster maar Daniek Koster wordt al snel Dani Koster.

3. Within

Within Niet meer actief

Hangt idd van de namen in kwestie af.. Je mag me eventueel een PM sturen met de namen als je dat wilt?

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik zou er geen problemen mee hebben, die eindletter van de voornaam die hetzelfde is als de beginletter van de achternaam :)
    Als ik als voorbeeld denk aan Niek Kooistra (verzin ik nu), zou ik me daar niet aan storen. Zeker niet als je eindelijk de perfecte voornaam hebt gevonden!

5. vlinderke

vlinderke Bekend lid

Dec 16, 2009
    763
    0
    0
    De naam van onze zoon eindigt op een X en daarop volgt een achternaam met de S. Kan prima ;-D.

6. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

Sep 10, 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal ook aan je uitspraak liggen en met name het tempo waarop je de voor en achternaam uitspreekt. Mijn eigen naam eindigt met een L en achternaam start met een S. Als ik dit te snel na elkaar opzeg klinkt het ook vreemd. Ik zou gaan voor DE naam.

X

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    3,108
    0
    36
    Ik zou me er ook niet aan storen! Ik zou voor DE naam gaan, zovaak word een achternaam niet uitgesproken!

8. Naha

Naha Lid

Oct 31, 2012
    8
    0
    0
    Super ladies! Dank jullie wel!
    Ik denk dat het nu vast staat.... We gaan voor DE naam!!

Share This Page