Hallo allemaal! Nou mijn weekend kon niet meer stuk! Afgelopen zondag ongesteld geworden! En dit precies 28 dagen na de vorige keer! Mijn cyclussen hiervoor waren: tussen de 6 en 12 weken! Echt waar, ben helemaal blij! Alleen wel raar dat ik op mijn temp.lijst niet echt een eisprong terug kan vinden? Maar mijn ovu.testen waren 2 weken terug wel bijna positief? Of kan het zijn dat ik toch geen eisprong gehad heb? Ik ga 13 juni naar de Gyn. dan zullen we het zien! Ik hoop dat ik nu regelmatig blijf! Kunnen we wat gerichter klussen.... groetje een blije Makkie
Oh wat zal dat een lekker gevoel zijn! Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen en hoop dat het snel raak is. Wij zijn nu bezig met ronde 2 en we zien wel hoe het loopt mijn eerste cycles was 36 dagen dus is nog te doen. Nou veel sterkte en laat maar even weten hoe het bij de gyn was. Liefs
goh heerlijk zeg, bij mij rommelt het nog steeds ,ben 1e keer na 50 dagen ong geworden en nu zit ik op meer dan 55 dagen. ben zo naief geweest te denken dat het meteen weer normaal zou lopen na stoppen met de pil na 10 jaar, of zou ik toch zwanger kunnen zijn? bah ik word er zo onzeker van. maareh misschien een domme vraag, de 'gyn"dat is toch de gynacoloog, waarom moet je daar heen? ik lees dat bij veel meer mensen. nou als mijn cyclus weer normaal is houd ik een feestje hahhaha in bed dan kunnen we eindelijk gericht klussen want nu doen we maar wat groetjes jose
Wauw, lekker idd gewoon 28 dagen! Ik kan me bijna voorstellen blij te zijn met de Ik hoop voor je dat je volgende cyclus +9 maanden gaat duren Helaas ben ik bang dat ik aan de +- 50 dagen vast zal blijven zitten
bedankt voor jullie reacties! Fijn om zo nu en dan je hart te kunnen luchten en dat er meiden zijn die met je meeleven!