Ellende! Over 2 weken word ik ingeleid en ik heb nogsteeds geen wauwgevoel bij een naam. Ook man vindt het verschrikkelijk moeilijk om met iets te komen. Op ons lijstje hebben we; Morris (vinden we beide soort van leuk) Nolan (vind ik leuk) Nick (vonden we beide leuk maar ik ben toch van mening dat ik toch niet zo van 1 lettergreep namen houd) Voor mijn gevoel heb ik inmiddels alle namen wel gezien in alle andere topics en springt er niks uit. Maar wie weet komt er toch nog iemand met een goede aanvulling. Andere zoon heet trouwens Ryan.
Morris en Nolan vind ik allebei best leuk! Geen probleem mee, spijtig dat het wauw-gevoel niet komt? Zomaar wat suggesties (heb zo’n vermoeden dat jullie voor Engels gaan ): Brady Declan Riley Jack/Jake Kyle Tyler Alex Otis Otto Casey Liam Ethan Bowie James Owen Nick (Nicholas) Richie Joey
Oh wat lastig die twijfels zo op t laatst... ik vind Morris leuk en kan wat mij betreft ook prima bij Ryan! En Nicky i.p.v. Nick als je liever 2 lettergrepen wilt? Nog wat suggesties (toch ook een paar met 1 lettergreep ): Dean Ian Mason Seth of Senn Lenn(ox) Boaz Duco Tygo Roan / Rowan
Ryan & Nick past heel goed! Anders misschien Ryan & Tygo Ryan & Luca Ryan & Owen Ryan & Mika Ryan & Dean Ryan & Silas Ryan & Milas
Bedankt voor het meedenken! Leuke lijstjes maar niet iets wat er uitspringt @MDK Ja die twijfels zijn verschrikkelijk! Bij andere zoon ook pas uren na de geboorte de knoop doorgehakt. Had toen ook maar 2 namen. Maar wel 2 namen die het wauw effect hadden. Nr 2 van toen staat overigens ook in jouw lijstje. Maar man keurt hem af en ben zelf ook wel bang voor een soort jut en jul effect ondanks dat de uitspraak anders is (Roan)
Morris en Nolan allebei leuk! Onze zoon van 3 maanden heet N, heel veel leuke reacties op gekregen! Hier eerst ook geen wauw gevoel maar nu helemaal verliefd, op hem en zijn naam Andere namen op ons lijstje: Viggo Julian Julan Duan Remi James Mischa Sten Connor Milo Nilo
Ryan en Aiden Ryan en Otis Ryan en Yben Ryan en Yesten Ryan en Lux Ryan en Matti Ryan en Scout Ryan en Boaz Ryan en Diaz Ryan en Lio Ryan en Jaxx Ryan en Jack Ryan en Odin Ryan en Phil Ryan en Lior Ryan en Mason Ryan en Tyler Ryan en Obi Ryan en Noud Ryan en Jace Ryan en Lucca Ryan en Egon Ryan en Xavi Ryan en Tygo Ryan en Jamie Ryan en Kyle Ryan en Ilay Ryan en Jaden Ryan en Cruz Ryan en Quinn Ryan en Levy Ryan en Gian Ryan en Vito Ryan en Leroy Ryan en Ruiz Ryan en Lenny Ryan en Andy Ryan en Lloyd Ryan en Tenzin Ryan en Levin Ryan en Dex Ryan en Billy Ryan en Rover Ryan en Rowan Ryan en Ewan Ryan en Ethan Ryan en Kyran Ryan en Lev Ryan en Flynn Ryan en Lester Ryan en Sieg
Bedankt allemaal weer voor de leuke suggesties. Ik denk dat ik Mischa en Yannick toe ga voegen aan het lijstje als eventuele opties
Ryan & Morris erg leuk!! Ik vind zelf nog leuk: Ryan & Lennox Ryan & Otis Ryan & Ilay Ryan & Logan Ryan & Jaidy