Hai Ik ben nieuw hier dus gene idee of ik dit bericht op de juiste plek heb gezet... Ik ben over 3 weken uitgerekend van ons 2e meisje maar ik ben nog niet tevreden over de naam. Onze dochter heet Fayen (krijg het schuine streepje niet op de e?) Nu vind ik dat de naam een beetje bij haar naam moet passen. We vinden Zoë een leuke naam maar niet origineel genoeg misschien. (dat was Fayen destijds wel) Hebben jullie nog inspiratie voor mij wat bij Fayen leuk is... En wat is jullie mening over Zoë bij Fayen.
Ik vind Zoë prima passen bij Fayèn. Qua originaliteit zou ik er niet teveel over twijfelen. Zo heel populair is de naam nu niet en je weet sowieso niet hoe de naam de komende jaren in opkomst komt. Dat wist je toen bij Fayèn ook niet denk ik.
Fayen doet mij ergens wat Frans aan, dus zou zelf eerder Zoe met t streepje doen en dan uitspreken als Zowee. Net als bij Chloe vind ik dat de mooiste uitspraak. Zoë misstaat zeker niet!
Fayen & Jolie Julie Aimee Avery Elodie Marise Eloise Moira Charlize Muriel Zoe vind ik zelf niet zo leuk.
Fayèn en Zoë erg leuk!! Doen!! Anders misschien: Fayèn & Loïs Fayèn & Nola Fayèn & Jolie Fayèn & Feline Fayèn & Siënna
Ik vind Zoë prima erbij passen! Al ben ik wel een klein beetje bevooroordeeld misschien, aangezien onze dochter zo heet. Zij is in 2017 geboren en toen was het ook al een top 10 naam, daarom ook wel getwijfeld over haar naam. Ben blij dat we toch voor Zoë zijn gegaan, ik ben nog geen andere kinderen tegengekomen met dezelfde naam.
Blij met jullie reacties! We gaan gewoon voor Zoë. Zoé is ook erg leuk maar vind ik zo'n gedoe worden ivm Fayèn een streepje naar links en dan Zoé naar rechts... Voel me opgelucht!
Leuke naam en past goed bij Fayèn! Wilde nog de suggestie Noé / Noë doen... maar als je je opgelucht voelt, dan lekker bij Zoë houden... mooi!
Dat is inderdaad ook een naam op ons lijstje alleen heet de hond van de buren zo... Dus ik hoor die naam de hele dag door
Betreft veel gebruikte namen zou ik me niet te druk maken. Onze zoon heeft niet een naam wat veel gebruikt is en er is zo juist een kind begonnen in gr 1. Hij ging door naar gr 2 dus uiteindelijk niet 2 met dezelfde namen in 1 klas, alleen tijdens het buiten spelen