Hallo allemaal, We hebben nog alle tijd.. maar inmiddels is onze 'jongensnaam' deze week vergeven aan mijn schoonbroer zijn zoon voor wij bevallen staan er nog heel wat vrienden voor ons in de wachtrij.. die mogelijk wederom een naam wegkapen.. Wij weten nog niet wat het wordt,... dus graag op allebei een reactie. * wat het eerst bij jullie binnenschiet.. dus geen hele lange rijen... * Naam die past bij onze dochter Linn....
Oke ik zal voor beide 5 opties noemen Jongens: Tom Noah Max Ben Hugo Meisjes: Anaïs Bente Eefje/ Evie Nine/Nina Tara Veel succes!!
wat voor soort naam hebben jullie in gedachten? dan kunnen we daar verder naar kijken. Mijn eerste ingeving bij Linn was Jill
Thom, Hugo, Nina en Bente vind ik mooi. Man vindt echter enkel Bente leuk. ( Luciaatje zit dus wel in de juiste richting ) Jill is ook leuk.. maar weet niet of ik wil dat het 'weer' met een dubbele medeklinker eindigd. - Tijn was trouwens dé jongensnaam die nu voor mijn neefje is.. -
Bij Linn moet ik toch aan Noorwegen/Zweden denken. Het eerste wat dan bij mij opkomt is Soren en Marit.
Soren vind ik ook niet mooi, maar je vroeg waar ik aan moest denken. Nou, ik dacht aan Soren Lerby Soren, je moet niet zo zeuren. Nee, dank je.
Linn & Maia Linn & Hanna(h) Linn & Gwen Linn & Mia Linn & Jara (Verder denk ik ook nog aan: Anniek, Jente / Jenthe, Zara, Ziva, Enora, Tirza, Hanne, Fee - sorry ) Linn & Sten Linn & Jorn Linn & Ivan / Ivar Linn & Jonas Linn & Sven (En: Stef, Thije, Jari, Jelte, Viktor, Joas, Viggo / Vigo, Silvian, Rune, Joren, Seb, Woud, Merlijn) Sorry ik ben echt te slecht in korte lijstjes
Hierbij mijn voorstel. Meisjenaam: 1. Linn en Fay 2. Linn en Norah 3. Linn en Rosa 4. Linn en Juliette 5. Linn en Nevah Jongensnamen: 1. Linn en Abel 2. Linn en Olaf 3. Linn en Daan 4. Linn en Boas 5. Linn en Mees
Linn en Tess Linn en Suus Linn en Roos Linn en Sam Linn en Iva Linn en Devi Linn en Sepp Linn en Sem Linn en Gijs Linn en Tigo
Nick vond ik ook helemaal geweldig.. maar zo heet mijn niet- zo - leuke... baas! Wordt hem dus zeker niet!
Sepp ( of Seppe, zoals wij heel leuk vonden .. ) wordt het ook niet.. Als je Linn & Sepp omdraaid.. wordt het Sepp(e)Linn...