Nog 2 weken! graag jullie mening!

Discussie in 'Babynamen' gestart door babyphat, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke van de 3?

1. Ysee

2. Yselle

3. Joss

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Isée kan je ook gewoon als Isé schrijven. Want met een streepje en met een extra e is wel erg overdreven, aangezien je met é ook al aangeeft dat je de nadruk op de e wil.
    Alleen lijk Isé wel weer iets meer op Isa.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Isée (Het lijkt toch al wat op Isa, dus als je dan toch voor die naam kiest - wat ik in dit geval trouwens geen probleem zou vinden - dan zou ik voor de mooiste schrijfwijze gaan.)

Yselle vind ik niet mooi en Joss vind ik een jongensnaam. Isée vind ik een krachtige naam, die zowel bij een lief als een stoer meisje past.

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Yselle vind ik erg mooi!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Yselle, maar dan als Iselle geschreven.

Ysee/Isee vind ik ook lijken op IC en I see wat anderen ook al zeiden.

Joss vind ik helemaal geen leuke naam. Ik houd niet van jongensnamen voor een meisje (unisex namen zijn in mijn ogen jongensnamen).

5. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties!!!! Suoer... ben hard in beraad met vriendlief haha de meningen lopen nogal wat uiteen... Iselle/Yselle is mijn voorkeur... en hij liever Ysee haha... Moeilijk hoor!!!!

6. IrisO

IrisO Niet meer actief

Ik vind Ysee (Isée zou ik schrijven) echt wel leuk en vind het eigenlijk wel heel iets anders dan Isa eigenlijk.
    Iselle vind ik raar en Joss vind ik niet lelijk, maar zou er zelf zeker nooit voor kiezen.

7. Zou dan ook voor Isée gaan, Joss vind ik gewoon niets hebben qua naam en Yselle en Ysee komen idd erg geknutself over.

Deel Deze Pagina