Nog 20 dagen - spannend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    waaw! das ook niet meer lang... nog 15 dagen of zo! Man, man... soms besef maar amper dat ik zwanger ben en nu moet ik al bijna gaan bevallen! Heleeeuuuppp...
    Hebben jullie dat ook? Ok, je voelt je kindje wel bewegen en zo. Maar toch? Dat je soms vergeet dat je een dikke buik hebt en dat daar dan nota bene nog een kindje in zit?! JOU kindje?
    :) :) :)
     
  2. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik heb ook het gevoel alsof ik al een eeuw zwanger ben! Vorig jaar was ik natuurlijk ook zwanger vandaar.. Hierna nooit meer! Van mij mag ie eruit! Lekker mijn eigen lichaam weer terug! Ben ook wel benieuwd naar mijn ventje en hoe de bevalling zal gaan verlopen. Ben erg bang dat de vk niet op tijd zal komen..
     
  3. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    volgens mij moet ik ook nog maar een dag of 18, ff bannertje checken!

    maar ik vind het nog steeds onwerkelijk, zometeen hebben we een kindje. een klein minimensje wat totaal afhankelijk is van ons! reuze spannend allemaal!
    ben ook erg benieuwd hoe de bevalling zich aankondigt, met gebroken vliezen of weeen!

    succes iedereen, want tja die 18 dagen kan zomaar 2 dagen worden maar ook 30 dagen!

    joyce
     
  4. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    ben ook reuze beniewd hoe de bevalling zich gaat aankondigen. En vooral ook wel waar... Stel je staat in de winkel aan de kassa en opeens breekt je water?! Oh-ow :oops: :confused:
    Of gaat eerst de bewuste slijmprop komen?
    En ja, het kunnen nog 2 weken zijn, maar ook 4 weken! 1 Ding is zeker: over 5 weken ben ik ZEKER mama! haha :)
     
  5. Niet meer actief

    Ik kan ook haast niet wachten. Ben mijn beperkingen best beu en ben ook zoooo nieuwsgierig naar onze kleine! Ik heb de hoop dat ik eerder ga bevallen, maar zul je zien dat het 2 weken later wordt :(
     
  6. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    En nu geen 20 maar 10 dagen te gaan. Ergg spannend.
     
  7. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    aaaahhhh... ikke nog 6!
     
  8. zara06

    zara06 Actief lid

    18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ik vind het nu ook erg spannend worden , ik hoop dat het nog wel een paar weekjes blijft zitten.want de papa is in buitenland, komt vrijdag en me huisje is nog niet helemaal klaar!
     

Deel Deze Pagina