Hallo Allemaal... Pfff... al sinds het begin van de zwangerschap loop ik me suf te bedenken hoe wij onze dochter zullen gaan noemen.. Ik ben deze week uitgerekend maar kom er gewoon niet uit. We hebben al een dochter genaamd Loïs. Uiteraard wel een top 4. Loïs & Marly Loïs & Bo Loïs & Isis Loïs & Nour Wat vinden jullie de mooiste? Misschien kunnen jullie de doorslag geven..
Eh....ik zou gaan voor Marlou...maar die staat er niet tussen. Vind persoonlijk Isis niet mooi. Doet me altijd weer denken aan Schisis. Dan zou ik eerder voor Isa gaan. Bo....mmmm....ook niet mijn smaak. Nour...tja...daar zou ik dan weer Noor van maken Aan mij heb je misschien ook niet zo veel
Isis! Hele mooie naam, mooie combinatie met Loïs. Ik weet niet of je om betekenissen van namen geeft? Die van Isis is wel mooi! Moeilijk he die namen uitkiezen!
Hm, allemaal niet mijn smaak maar ik zou gaan voor Nour. Lieve naam vind ik dat. Bo vind ik een hondennaam, Marly doet me teveel denken aan Bob en Isis vind ik te egyptisch.
Marly: Ik ken een hond die zo heet, dus valt voor mij af! Bo: Erg leuk! Tikkeltje stoer! Isis: Is absoluut niet mijn smaak! Nour: Lieve naam, leuk!
Ik zou voor marly gaan. Ik vind isis ook wel een een leuke naam maar ik vind het eigenlijk helemaal niet passen bij loïs. Omdat de laatste 2 letters hetzelfde zijn als de eerste twee van isis (ja ik weet het de volgende twee zijn ook hetzelfde) Nu weet ik wel dat de uitspraak anders is,maar toch vind ik het niet mooi.