He meiden, deze maand zouden we voor het eerst na het stoppen van de pil voor een beeb gaan. Ik moet nog 3 dagen tot mijn eisprong, dus zou dit weekend het meest vruchtbaar zijn. Helaas zullen we deze maand moeten overslaan.... Heb vorige week een week in het ziekenhuis gelegen i.v.m. een onsteking in mijn lies (Hidredanitis Suppurativa). Heb aan een infuus met antibiotica gelegen, ook nog de pech dat ik drie keer een nieuw infuus moest hebben omdat ze elke keer gingen ontsteken. Afgelopen maandag heeft de dermatoloog me uit het ziekenhuis ontslagen, de onsteking was weg, maar er zat nog wel een bult. Wil het geval zijn dat deze bult eergisteren weer begon op te spelen (ondanks de antibiotica die ik thuis ook innam, 3 maal daags). Heb gisteren de dermatoloog gelijk weer gebeld en kon vanmiddag om 13.00 uur bij hem terecht. En ja hoor hij wilde het gaan opensnijden! Heb 4 gigantische zere spuiten van onderen gekregen (net naast de schaamlip waar ook de ontsteking zat). Heb alles bij elkaar geschreeuwd en gehuild omdat die spuiten zo'n ontzettend zeer doen (weet ik inmiddels na 14 keer eraan geholpen te zijn). Ik heb nu een wond van zo'n 7-8 cm, de dermatoloog heeft een heel groot stuk eruit gesneden (het klinkt smerig, maar het leek wel op een stuk hersen), de wond is nu gehecht met gelukkig oplosbare hechtingen die er dus niet uitgehaald hoeven te worden. Ik kan op dit moment helemaal niets, lig maar te liggen op de bank, kan niet zitten op de wc, mag niet lopen, niet tillen, eigenlijk helemaal geen lichamelijke inspanning verrichten. We balen ontzettend dat dit nu net dit weekend moet gebeuren, maar we houden de moed erin en wachten dan maar een maandje langer. Sorry weer voor het lange verhaal, maar het is wel fijn om het weer even van je af te kunnen schrijven. Liefs, _________________
Ach ,meis wat rot! Ik had je verhaal er over al eens gelezen pas geleden maar dit is echt te erg. Hopelijk is alles goed en blijft het weg (14 x is geen pretje!). \Ik hoop voor je dat je snel hersteld en snel zwanger mag raken,en natuurlijk nooit meer die rot onstekingen meer krijgt!
Oh jeetje meid wat een ellende en dat nu juist op dit moment. Ik hoop voor je dat de beste man meteen de oorzaak van de ontsteking heeft weg gehaald zodat hij niet weer terug komt. Sterkte, beterschap en succes volgende maand!
Wat ontzettend balen,heb zelf ook Hidredanitis dus weet hoe extreem pijnlijk het kan zijn! Heel veel sterkte,hopelijk genzen je wonden snel en kan je snel weer klussen