wij zijn nu in ronde ; 1/2 na onze baby kwijt te raken met 10 wkn (curretage) waar die 1/2 vandaan komt is dat mn mannetje eerst nog even wilde wachten maar na mijn vruchtbare periode dacht hij toch maar laten we er voor gaan leuk he we hebben op dag 10 en 11 geklust ik heb een cyclus van 28 dgn. dus net voor mn vruchtbare periode ik hoop dat zn soldaatjes wel zn best hebben gedaan en wat langer hebben geleefd. en daarna niet meer dus de echte vruchtbare tijden heb ik gemist denk ik daarom tel ik het maar voor de helft ik durf niet echt te hopen dat er een kans bestaat maar als jullie denken dat er een klein kans bestaat HOOR IK HET GRAAAAG ik moet er wel bij zeggen bij mn vorige zwschap hadden we ook maar 3x geklust in de hele maand op dag: 11,14 en 18 en toen was het wel raak wat denken jullie, ik maak mezelf hier een beetje gek
hangt ook een beetje af van wanneer je normaal gesproken je ei hebt... als je een cyclus van 26 dagen hebt is de kans weer groter dan dat je normaal een cyclus van 35 dagen hebt... ik hoop het voor je dat het toch meteen weer gelukt is!
hmm, tja, hangt dan af van het doorzettingsvermogen van de zwemmers van je mannetje... blijft voorlopig toch afwachten denk ik. Het kan wel, maar de kans zal niet zo groot zijn meer denk ik...
weet je wat het is...als je een mk hebt gehad dan is het moeilijk te zeggen. Hoe lang geleden heb je die mk gehad? Soms kan het wat langer duren voordat je daarna weer ongi wordt namelijk. Het is dus moeilijk te zeggen of je goed zat met klussen
10 jan. heb ik een curretage gehad (moest van de gyn dit als dag 1 tellen) werd daarna zoals voorheen weer na 28 dgn ongesteld. (6 febr. ) weer na 28 dgn werd ik ongesteld dus ik denkt dat mn cyclus weer gewoon regelmatig is zoals voorheen
ja dat klinkt wel goed inderdaad. Dan heb je opzich nog op de goede dagen geklusd en is het nu alleen nog wachten
Spannend zeg! Ik heb een beetje een zelfde soort situatie. Ik heb op 24 februari een curettage gehad. Normaal had ik een cyclus van 28 dagen, dus ik heb dinsdag getest. Negatief, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden... Dus ik heb ook weer een klein beetje hoop dat ik misschien toch al weer..... Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
oh spannend, maar als ik het goed begrijp heb je na je curretage nog geen menst. gehad. dus of je cyclus weer 28 is ? het kan wat langer duren. (hoop natuurlijk van niet) paar vraagjes heb jij na je curretage wel gewoon gebloed? is de ingreep onder narcose gebeurd? ik vind het rot voor je ik wil je sterkte wensen hopelijk dat het nu snel raak is
Hoi, Ik heb bij 14 weken een curettage gehad omdat het kindje triploidie had (dus eigenlijk bij alle cellen 1 chromosoom te veel). Het kindje was niet levensvatbaar dus er was helaas geen mogelijkheid dat de zwangerschap verder kon gaan. Ik heb daarna ongeveer 8 dagen bloedverlies gehad en toen nog een dag of 3 bruine afscheiding. En daarna eigenlijk niets meer. Dus wat dat betreft vielt het mij heel erg mee. Nu is het 31 dagen geleden dat ik de curettage heb gehad en ik ben nog niet ongesteld geweest. Normaal was ik altijd heel regelmatig, elke 28 dagen. Maar ja, het kan natuurlijk ook wel iets langer duren voordat het weer allemaal op gang komt. Kleine kans dat ik nu al weer zwanger zou zijn, maar toch hoop je er wel een beetje op.....
Hoi Nisa! Spannend zeg! Het ligt er inderdaad net aan wanneer je je eisprong hebt gehad. Ik heb zelf ook een cyclus van gemiddeld 28 dagen, maar heb zelf altijd een vrij laat ei (rond dag 16/17) en een luteale fase van dus 10/11 dagen. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Wij hebben alleen op dag 16 en 17 geklust. In de dagen daarvoor was ik namelijk ziek (griep). Dus bij mij is ook even de vraag: zullen wij goed geklust hebben en zal het deze ronde ein-de-lijk eens raak zijn? (Durf nu al nauwelijk meer naar de wc, hahaha, bang dat ik wat roods aantref....)
ik weet wat je bedoeld dat heb ik nu dus ook we hebben maar 2x geklust dag 10 en 11 van cyclus ook 28 dgn en ik hoop op nog een wonder was vorige zwschap in de "echte" ronde zwanger. ik vind het gewoon rot voor je 14 wkn, ik was 10 wk en vond het vreselijk, denk je net over de 12 te zijn, klote is dat dan. hoop houdt ons alert en zorgt ervoor dat we richting de toekomst kijken wel knap dat je zo snel weer wil. je misdt het gewoon he dat zwangerschap. ik heb helemaal niet gebloed. de curretagedag was het inlegkruisje niet eens waardig paar druppeltjes en thats it. en weer netjes met 28 dgn.
1-------geen flauw idee ik ben weer zo n iemand die "haar ei" niet voeld hoewel ik dag 11 last had van slijmerig afscheiding , maar ik weet niet of het evt. de soldaatjes zijn geweest erg he 2-------- ik ren bijna naar de wc ik had vorige keer rose bij het afvegen rond deze tijd wrsch door het innesteling dus hoop het weer te zien
Hoi Nisa, Spannende dagen dan voor je. Het kan natuurlijk wel, dus ik kan me voorstellen dat je er toch wel veel mee bezig bent. Dat heb ik ook, elke keer als ik naar de wc ga ben ik nieuwsgierig en het liefst doe ik elke dag een zwangerschapstest.... Dan was het bij jou helemaal snel voorbij de klachten na de curettage. Voel je je verder wel weer ok? Ik merk dat ik emotioneel toch nog niet lekker in mijn vel zit, maar dat zal hopelijk wel steeds beter gaan. En jij?
na de curretage werd ik wakker en het leek alsof de ingreep nog moest gebeuren( was onder narcose) ik kreeg een paar med. en pijnstillers heb heel weing af en toe beetje buikpijn/kramp achtig iets gehad paar dgn maar dat was met paracetamol zo weg. maar wat je zegt dat emotioneel dat is weer iets anders. ben vandaag jarig 8) en werd gisteravond helemaal depri want ik wou mn verjaardag met mn beebje in en mn man sliep heel vroeg dus mocht ik in mn eentje mn tranen wegvegen. maar ik heb hoop, stiekem denk ik dat ik dit jaar toch met mn beeb (2.) ben ingegaan (want ik beschouw mezelf als moeder)
Gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat het snel weer raak is. ik weet hoe het is om een beebtje te verliezen. geef de hoop niet op ooit wordt je beloond veel liefs gimena xxx
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje dubbel voelt omdat je het graag anders had gezien. Maar hopelijk heb je snel goed nieuws en geniet je er wel van!
dankjulliewel ! vanavond lekker uit eten, gisteren hebben we een ring uitgezocht en die wordt vandaag op maat gemaakt dus die krijg ik ook vanavond 8) hij is zooooooo mooi, het is een bloem met middenin een parel en steentjes op de blaadjes gelukkig heb ik een super- man die me helemaal verwent en niet alleen financieel hij is superlief 8) @gimena: ik zie dat we samen mogen testen wat gaan de dagen langzaam he hopelijk krijgen we allemaal positieve testjes in onze handen