Hallo dames, ik heb sinds een paar dagen onwijs las van misselijkheid, vaker honger, gewichtsverlies en dat terwijl mijn eisprong als het goed is 2 dagen geleden heeft plaats gevonden, nu lees ik regelmatig dat het zaad 3 a 4 dagen kan 'overleven' en in dat geval zou ik dus evt zwanger kunnen zijn.... Nu kan ik natuurlijk alleen maar afwachten.. Maar heeft verder iemand van jullie al eerder dit mee gemaakt het gewoon te weten zwanger te zijn voordat het eigenlijk nog echt kan ? Klinkt heel raar, maar wie weet heb ik het ook helemaal mis..
ja mij ook hoor, maar als je je lichaam goed kent en zo'n enorm verschil voelt is het misschien toch wel zo.. Geen idee... nu maar duimen dan
Je hebt al een paar dagen last van misselijkheid en twee dagen geleden had je vermoedelijk je eisprong? Dus je was al misselijk tijdens je eisprong of er zelfs voor? Hetzelfde geldt voor je gewichtsverlies en honger? Als je eitje al bevrucht is, duurt het gemiddeld zo'n 5 tot 10 dagen voor dat het innestelt. De meeste mensen krijgen pas klachten na innestelling. Het hopen op een zwangerschap kan er ook toe leiden dat je overal op gaat letten en van alles gaat voelen, terwijl dat nog geeneens mogelijk is. Hoe weet je trouwens zo zeker wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden? Gevoeld? Ovutestjes gebruikt? Getemperatuurd?
Ja ik voel mijn eisprong meestal, maar misschien heb je gelijk en hoop ik het gewoon te veel e n hou ik mezelf voor de gek.. Sowieso kan ik het pas uitsluiten als ik ongesteld zou moeten worden (doordat het dan uitblijft) en te testen... =(
de griep heerst ook.... innestelen doet het eitje pas 3 ( op zn vroegst ) - 5 dagen na de eisprong..... daarna begin je langzaam hormonen te krijgen die voor misselijkheid etc zorgen....