Zwanger worden na chemo en kleine eierstok

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Summer93, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi dames,

het onderwerp zegt het al, maar klinkt misschien iets zwaarder dan de meeste denken. Ik heb een eenmalige Methotrexaat injectie gehad. Momenteel mag ik nog niet zwanger worden, pas vanaf half februari maar ik denk dat ik in maart weer wil starten.
    In de tussentijd gebruiken wij condooms wat wil niet weer aan de pil. op 18 nov heb ik een injectie gehad en op 25 nov was mijn HCG van 761 naar 49 gegaan. Een hele mooie daling zei de arts.
    Vanaf 28 okt. heb ik elke dag bloedverlies gehad maar dat is sinds 3 dagen ook weg. Kan ik er nu een beetje vanuit gaan dat het allemaal opgeruimd is?

Op de echo zag mijn baarmoeder er goed uit. De linker eierstok was wel een stuk kleiner zei de gyn. heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit het zwanger worden belemmeren?
    Ik liep al in het ziekenhuis vanwege het niet menstrueren pas na een half jaar kwam dit op gang. Ze zagen niet de duidelijke kralenketting bij mij wat bij PCOS hoort maar het was wel wat meer dan normaal. Ze konden nog niet duidelijk zeggen hoe of wat.

15 dec. moet ik weer naar de arts toe maar ik vroeg mij gewoon af of er hier vrouwen zwanger zijn geworden na methotrexaat en hoe dit allemaal verliep.

Deel Deze Pagina