Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heel recent is het misgegaan , maar zou graag willen weten wie er hier gelijk daarna weer zwanger is geworden en of die zwangerschap goed is verlopen/uitgedragen.

Toen ik afgelopen vrijdag bij de gyn was gaf ze aan /dacht ze een eitje te zien 'hangen' ...
    Zoals ik het begrepen heb is het 2 weken geleden misgegaan en is gelijk de nwe cyclus weer begonnen!?
    Weet iemand als ze het "ei" ziet dmv een inwendige echo hoe lang het dan nog duurt voordat je vruchtbaar bent/hoe lang deze nodig heeft om te rijpen?
    Ik heb een onregelmatige cyclus, maar het gemiddelde afgelopen jaar was 24/25dg ....ik ben nooit zo bezig geweest met bekijken wanneer ik evt vruchtbaar zou kunnen zijn vandaar deze vragen.
    Over 6 wk hebben we een afspr met de gyn om te bekijken of m'n hormoonhuishouding in orde is (dat vind ik een prettig idee)
    Maar nu vraag ik me af of de steken die ik gisterenochtend voelde aan de linkerkant de eisprong had kunnen zijn....

Liefs, Mirre

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Allereerst sterkte meis!

Ik heb ook een miskraam gehad, heb hierdoor 21 dagen gebloed/bruinachtig en kort daarna( 5 dagen later) begon mijn gewone menstruatie. De cyclus was bij mij dus ook gewoon gelijk weer op gang.
    Dus dat is denk ik niet zo heel ongewoon.

Steken kunnen zeker wijzen op eisprong maar ook evt op innesteling.

Ik hoop dat je gyna je meer duidelijkheid kan gevn meis!

Sterkte!

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Toen wij voor een tweede gingen is het helaas ook uitgelopen op een mk. met 10 weken. Heb daarna 3 weken gevloeit.
    7 weken na me mk teste ik alweer positief en was ik alweer 3 en een halve week zwanger.
    Me zoontje is ondertussen alweer een jaar.

iig veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger en kan je genieten!!

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Linda,
    Morgen heb je de eerste echo zag ik spannend en leuk he..
    Jij bent dus vrij snel weer zwanger geworden na je MK met een goede zwangerschap.
    Gelukkig! Hoopgevend!!! ;)

Deel Deze Pagina