hoi hoi. was benieuwd wat voor wc jullie hebben.. bv een thema ofzo. wij hebben een kikker wc.. alles is dus groen en vol met kikkers.. er drijft zelfs een kikker in ons wasbakkie haha. xxx
leuk kikkers, grappig Wij hebben als thema: uitvinders en mensen die iets hebben betekend in de wereld ( leonardo da vinci, marconi, alletta jacobs) Teksten en uitvindingen in lijstjes etc.... Zwart/ wit
Wij ook niet, we hebben wit sanitair, witte tegels tegen 3 muren en de achterwand is van mozaïek (donker grijs, licht grijs en wit) en de vloer is donker grijs, net zoals onze hele benedenverdieping. De vloer loopt eigenlijk overal door. We hebben dat twee jaar geleden zo verbouwd en zijn erg tevreden ! Groetjes, Nikki F
ik heb een trouw wc..... allemal trouwfoto's aan de muur.....ook van opa's en oma's..... onze bedankjes staan erin
Wij hebben een jungle-wc Langs de muur hebben wij hele lelijke buizen lopen dus die heb ik helemaal versierd met nep klimop! Aan die klimop hangen weer kleine knuffelaapjes
Wij hebben een 'amerikaanse' w.c.! Onderste helft van de muren heeft zwarte en witte tegels, en de andere (bovenste) helft is 'yellow cab' geel geverfd. Daarop hangen weer her en der kentekenplaten van de staten waar ik ben geweest. Ook hangt er een plankje met daarop verschillende typische 'kitsch' voorwerpen meegenomen uit the states! Iedereen vind het altijd erg gezellig om bij ons naar de w.c. te gaan! Hahaha Gr.
Ik heb geen wc thema, de muren zijn knalrood en hij hangt vol met kaarten die ik wil bewaren, foto's en dat soort prul.. heel gezellie, je zou er bijna niet meer vanaf komen
Onze wc is denk ik een van de duurste kamertjes uit ons huis, hoe bestaat het zou je denken. Vorig jaar verbouwd, alles is betegeld met natuursteen (getrommeld marmer) zo mooi!!!! Ik kon het niet laten Gelukkig is manlief niet zo prijsbewust, die vind alles goed
wij hebben een poezen wc hihiihihih overal hangen foto's van onze noortjes van zwangerschap , geboorte kittens tot hoe ze nu zijn. ook staan er allemaal francis katten beeldjes op glazen plankje en andere peozenbeeldjes schilderijtjes en van die stickers voor op tegels ja wel met poesjes handdoekjes met poesjes en zeeppoesje alleen jammer we hebben een normale wc bril, een leuke met poesjes heb ik nog niet gevonden. ja 1 maar daar zie je alleen een poes op als de klep naar benee is en die vind ik niet zo leuk dus al met al een poezerige wc
onze wc is zo klein dat ik er eigenlijk niks meer in kan zetten dan een pleeborstel en zo'n ding voor wcrollen. Ter vergelijking: onze wc is net zo klein als zo'n verplaatsbare wc dat je vaak vind bij concerten Wil je een beetje fatsoenlijk kunnen zitten dan moet je eigenlijk met de deur open zitten Het word echt tijd om te verhuizen hihihi
Kiowa ... is een hangende wc pot niets? heb je meer beenruimte.. moet je alleen niet te zwaar zijn anders ligt de wc pot op de grond
Wij hebben ook een zwart witte wc.. niets bijzonders.. moet nog opgeknapt worden..(nieuwe pot en zo) We hebben wel een hele grote poster ophangen met allemaal smoezen erop geschreven , waarom je te laat op school kon zijn en waarom je je huiswerk niet af hebt.. (hoop niet dat Lisa en Tim dat doorkrijgen straks en ze zelf gaan gebruiken..hihi) De jungle wc vind ik een erg leuk idee.. we hebben ook een buis versiert met een nep klimop!
Nou hier zijn ze dan.. sorry kon ze niet in mijn album zetten.. foto's zijn klein beetje onduidelijk.. heb ongeveer 50 foto's in mijn wc hangen.
Wat een onwijs leuk wc Kaatje! Echt Super!!!!! Ik vind vooral die kikker in het wasbakje leuk!!!! Dan hebben wij maar een saaie wc zeg..... gewoon wit. Mijn mannetje ziet me aankomen.....lief, ik wil een nieuwe wc....!! XXAnnalise