wat voor wc

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. was benieuwd wat voor wc jullie hebben.. bv een thema ofzo.

wij hebben een kikker wc.. alles is dus groen en vol met kikkers.. er drijft zelfs een kikker in ons wasbakkie haha.

xxx

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heb geen aparte wc... gewoon in de kleuren zwart en wit...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :p leuk kikkers, grappig

Wij hebben als thema: uitvinders en mensen die iets hebben betekend in de wereld ( leonardo da vinci, marconi, alletta jacobs)

Teksten en uitvindingen in lijstjes etc.... Zwart/ wit

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wij ook niet, we hebben wit sanitair, witte tegels tegen 3 muren en de achterwand is van mozaïek (donker grijs, licht grijs en wit) en de vloer is donker grijs, net zoals onze hele benedenverdieping. De vloer loopt eigenlijk overal door. We hebben dat twee jaar geleden zo verbouwd en zijn erg tevreden !

Groetjes,
    Nikki F

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb een trouw wc..... allemal trouwfoto's aan de muur.....ook van opa's en oma's..... onze bedankjes staan erin

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben een jungle-wc :)
    Langs de muur hebben wij hele lelijke buizen lopen dus die heb ik helemaal versierd met nep klimop! Aan die klimop hangen weer kleine knuffelaapjes :)

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Fotooooo!!!!
    Klinkt leuk, hier word ik nou nieuwsgierig van!

XXAnna

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wij hebben een 'amerikaanse' w.c.!
    Onderste helft van de muren heeft zwarte en witte tegels, en de andere (bovenste) helft is 'yellow cab' geel geverfd.
    Daarop hangen weer her en der kentekenplaten van de staten waar ik ben geweest. Ook hangt er een plankje met daarop verschillende typische 'kitsch' voorwerpen meegenomen uit the states!

Iedereen vind het altijd erg gezellig om bij ons naar de w.c. te gaan! Hahaha
    Gr.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha erg leuk om dat allemaal te lezen.zal zo de videocamera even opladen en een foto maken.

xxx

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb geen wc thema, de muren zijn knalrood en hij hangt vol met kaarten die ik wil bewaren, foto's en dat soort prul.. heel gezellie, je zou er bijna niet meer vanaf komen :)

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze wc is denk ik een van de duurste kamertjes uit ons huis, hoe bestaat het zou je denken. Vorig jaar verbouwd, alles is betegeld met natuursteen (getrommeld marmer) zo mooi!!!! Ik kon het niet laten :)
    Gelukkig is manlief niet zo prijsbewust, die vind alles goed
    :thumup:

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dat zijn de besten, ik heb er ook zo een :D

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb een roze wc met een bloementjes wcbril maar hij is nog niet klaar.

14. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    wij hebben een poezen wc hihiihihih
    overal hangen foto's van onze noortjes van zwangerschap , geboorte kittens tot hoe ze nu zijn.

ook staan er allemaal francis katten beeldjes op glazen plankje en andere peozenbeeldjes schilderijtjes en van die stickers voor op tegels ja wel met poesjes
    handdoekjes met poesjes en zeeppoesje

alleen jammer we hebben een normale wc bril, een leuke met poesjes heb ik nog niet gevonden.
    ja 1 maar daar zie je alleen een poes op als de klep naar benee is en die vind ik niet zo leuk

dus al met al een poezerige wc

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wij hebben een "oud" Franse WC.
    Wel leuk in contrast met ons redelijke strakke inrichting.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    onze wc is zo klein dat ik er eigenlijk niks meer in kan zetten dan een pleeborstel en zo'n ding voor wcrollen.

Ter vergelijking: onze wc is net zo klein als zo'n verplaatsbare wc dat je vaak vind bij concerten
    Wil je een beetje fatsoenlijk kunnen zitten dan moet je eigenlijk met de deur open zitten :( :confused:

Het word echt tijd om te verhuizen hihihi

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kiowa ... is een hangende wc pot niets? heb je meer beenruimte.. moet je alleen niet te zwaar zijn anders ligt de wc pot op de grond :(

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij hebben ook een zwart witte wc.. niets bijzonders.. moet nog opgeknapt worden..(nieuwe pot en zo)
    We hebben wel een hele grote poster ophangen met allemaal smoezen erop geschreven , waarom je te laat op school kon zijn en waarom je je huiswerk niet af hebt.. (hoop niet dat Lisa en Tim dat doorkrijgen straks en ze zelf gaan gebruiken..hihi)

De jungle wc vind ik een erg leuk idee.. we hebben ook een buis versiert met een nep klimop!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou hier zijn ze dan.. sorry kon ze niet in mijn album zetten.. foto's zijn klein beetje onduidelijk.. heb ongeveer 50 foto's in mijn wc hangen.

20. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wat een onwijs leuk wc Kaatje! Echt Super!!!!! Ik vind vooral die kikker in het wasbakje leuk!!!! Dan hebben wij maar een saaie wc zeg..... gewoon wit. Mijn mannetje ziet me aankomen.....lief, ik wil een nieuwe wc....!!

XXAnnalise

Deel Deze Pagina