Ik ben nu bijna 24 weken zwanger van ons 7e kindje.Alleen zitten wij nu met een dilemma.De naam????? Wat we wel weten is dat we een naam willen waar de letter S inzit.Wie kan ons hierbij een beetje helpen???.Het hoeven alleen jongensnamen te zijn,want inmiddels weten we dat het een jongetje wordt!!! Misschien is het handig als ik de namen van onze andere 6 kinderen erbij zet. Denise Sven Lars Sam Thijs Esmay
Zo er zijn al wat reacties gekomen.Dank jullie wel.Tot nu toe spreekt Bas ons wel aan.Is ook net als die andere jongensnamen die we hebben 1 lettergreep.
Denise, Sven, Lars, Sam, Thijs, Esmay en: - Stijn - Stan - Cas - Sander - Sepp - Sid - Sjoerd - Siem - Sinno - Stefan - Espen - Mats - Kris - Wessel - Cees / Kees - Joes - Jens - Kars - Mees
Mats vind ik ook heel leuk Bas is erg populair op dit moment, ik heb nooit begrepen waarom Maar smaken verschillen gelukkig!
Ik hou wel van Bas.Kort maar krachtig en past wel in het rijtje.Deze naam zetten we in ieder geval apart!
Misschien ben ik een beetje ongeduldig,maar heeft iemand nog suggesties? Ik vind het zo moeilijk.......
Ik had begrepen dat jullie voor Bas gingen Er zijn al heel veel namen genoemd, ik heb nog Joost Ids Dries Frans Frits Fons Guus Jos Hans Mads Rins Rens Sjors