Hallo, Morgen heb ik mijn 2e echo... 1e echo heb ik gehad met (volgens de telling) 5wk en 2dg maar daar was helemaal niks op te zien, dus ik was blijkbaar of korter zwanger of helemaal niet zwanger volgens de arts. Nu bijna 5 weken later krijg ik eindelijk mijn 2 echo! Maar ik ben zo ontzettend zenuwachtig, echt niet meer normaal... Gewoon bang dat er weer niks te zien is of gewoon iets mis is! Heb ook net voor de zekerheid een nieuwe zwangerschapstest gehaald, kon het gewoon niet laten! Deze gaf gelukkig nog altijd positief aan, wat al een hele opluchting is... Maar mijn zenuwen blijven razen door het lichaam! Gelukkig heb ik mijn afspraak al om 12 uur, dus hoef niet de hele dag te wachten morgen! Sorry moest het even van me afschrijven... Gr. Miranda
Spannend he meid, ik denk dat ik ook ontzettend zenuwachtig zal zijn tegen de tijd dat ik eindelijk mag. Veel succes en ik hoop dat je met goed nieuws terugkomt!
oh wat spannend! Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hoop dat ze morgen een plaatje kunnen schieten! Sterkte! Cleo