Wie heeft dit ook gehad?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gabrielatje, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Hi Ladies,

Ik ben nu dus ruim 38 weken en ik heb al sinds 5 dagen regelmatig harde buiken, deze duiken dan ook snel op en krijg juist een vierkante buik dan, ook regelmatig het gevoel alsof ik ongi moet worden en sinds vandaag heb ik ook echt zo'n gevoel van ik zit niet lekker in mijn vel beetje kippig maar waarom. Ook veel pijn scheuten met van die steken bij je schaamgebied.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk omschrijf maar zijn er dames die dit ook hebben of hadden en ging het toen gebeuren of zijn er ook dames die dit hadden met vanaf 37 weken en dat het aanhield tot week 42 :S pfff ben erg benieuwd. Morgen zou wel een mooie datum zijn :D

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

zoals je het beschijft lijkt het voor mij een beetje op voorweeen..
    ik heb dit al vanaf ongeveer 36 weken.. en zoals je ziet ben ik nu 10 dagen overtijd, bij mij is er dus niets gebeurd..

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm ja, hier heb ik dat ook al een behoorlijk tijdje moet ik zeggen. Die menstruatiepijn zelfs elke nacht sinds ik 25 wk zwanger ben. Het wil helaas dus niets zeggen!

4. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    heel herkenbaar. bij mij al vanaf een week of 34....
    ik zit ook echt te wachten op het moment dat het door gaat zetten. maarja zoals je vaker hoort, het wil allemaal niks zeggen.
    succes allemaal met de laatste loodjes...

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat jij beschrijft heb ik sinds een week of 2. Ik denk idd dat het voorweeen zijn.

6. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hier ook herkenbaar. Al een week of twee, met name 's avonds van die steken bij het schaamgebied....die zijn het vervelendst vind ik! :( Ik weet ook niet goed wat ik ervan moet denken allemaal....maar zoals ik hierboven lees zegt het dus niet altijd wat m.b.t. het tijdstip tot bevallen...het blijft gewoon afwachten :x killing soms! Maar goed, geduld....geduld maar (zucht) :D

Sterkte!

7. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

E bah, konden jullie me geen leukere antwoorden geven :D

Ik had zoooooo gehoopt dat ze gister wilde komen, maar ze zit nog lekker.

Het is indd. echt wachten wachten, maar wat ik vooral vervelend vind nu is omdat het mijn eerste is ik ook echt niet weet hoe een wee aanvoelt of een beetje een idee heb van hoe het zal beginnen, ach ja eens moet de eerste keer zijn :D

Ik heb er zo'n zin in dat ze komt, ze is echt mijn grootste en mooiste cadeautje, nu al :D

8. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor Charissie! :) Van mij mag het nu ook gaan gebeuren!! Gisteren de laatste dingetjes in huis gedaan, gisteravond ook weer behoorlijke pijn 'down under'...dat ik nu wel zoiets heb van 'kleintje, kom je?'....

Vind het ook maar spannend allemaal, hoe voelt een wee en wat gaat er allemaal gebeuren? :( We zullen het snel genoeg weten! :D

9. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Ja, heel herkenbaar. Heb hetzelfde sinds vorige week. Nu ook steeds harde buiken, zeker elke 10 minuten..... Maar las al in de bovenstaande reacties dat het dus niet zo veel te betekenen heeft.... Jammer, dacht; misschien komttie wel volgende week!!!!:D

Succes!

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey

Ik heb het ook een dikke week van tevoren gehad, en ben met 40 + 3 bevallen, het zegt dus niet zo heel veel..

11. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    hmmm, ik heb dit ook al een paar dagen, zegt dus niets....

Gisteravond heeft vriendlief beeb nog even vriendelijk toegesproken, maar ook dat heeft niet echt geholpen dus :)

12. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Was bij de verloskundige, die zei dat het voorweeën zijn en misschien ook wat indalingsweeën.

13. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hoi,

ik heb dit ook al van af 36 weken,en het word bij mij alleen maar erger de ongy pijn en de steken bij mijn schaamgebied,opvliegers van hier tot tokio.
    Ik dacht toen ook dit kindje komt eerder,maar zoals je ziet loop ik nog steeds!

sterkte

14. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Die steken heb ik al weken.. Ben die zoooo zat! Volgens vk komt het door indalen. Ukkie schijnt ook pas sinds maandag echt ingedaald te zijn en het is nu wel minder.
    Sinds maandag ook steeds ongi gevoel, maar uk zit er ook nog steeds. Ben maandag wel (stuk) slijmprop verloren dus ik blijf hopen.

15. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Op zich wel beetje fijn Inkiewinkie dat je al tekenen hebt (slijmprop). Ook al zegt dit geloof ik ook weer niet alles ;) wou dat er bij mij 'iets' gebeurde :( begin het ook beetje zat te worden nu. Kan bijna niets meer, een lekkere wandeling zit er niet meer in bijvoorbeeld en 's avonds krepeer ik soms van de pijn door die akelige steken rondom het schaamgebied. Soms schreeuw ik opeens heel hard AUW...mijn vriend schrikt zich dat een hoedje!! :D Ze komen zo plotseling en spontaan, dat je er soms echt van kan schrikken :x...druk er dan heel hard met mijn hand tegen aan, verlicht iets...

Merk dat ik me nu beetje zorgen begin te maken over strippen en inleiden (pff ben beetje bang voor die inwendige onderzoeken)....maar goed, ben nog geen 40 weken, dus moet ook niet op de zaken vooruit lopen natuurlijk :)

Sterkte allemaal ladies!!

Deel Deze Pagina