Kenji Kyano Kyo Eindelijk.. we hebben het kunnen beperken tot 3 namen waar we beide tevreden mee kunnen zijn... Alleen..nu nog kiezen welke! Kenji betekent 2e gezonde zoon.. wel heel toepasselijk! Is redelijk populair, maar niet té.. alleen ik kwam er later pas achter dat het een bekende naam is geworden door die pfaffs? Is dat ook echt een populair iets? Is dat een erg ordinair gezin? Ik ken ze helemaal niet. Kyano hetzelfde.. zo heet ook 1 van die kinderen ofzo? Kyan betekent kleine koning, leeuw.. maar Kyan vonden we nét te simpel.. Kyo ben ik tegengekomen op een japanse woordenlijst.. Komt niet vaak voor.. maar misschien weer iets te 'simpel'... Wat vinden jullie mooier? En wat past beter; Jayro en Kenji Jayro en Kyano Jayro en Kyo Alvast bedankt!
Dan ga ik voor Jayro en Kenji. Ik vind Jayro en Kyano/Kyo namelijk een beetje teveel van hetzelfde...Maar Kenji is leuk, en die hoor je in ieder geval in mijn omgeving het minst vaak van de drie.
Ja mijn voorkeur gaat ook wel uit naar Kenji.. inderdaad omdat ik 2x een o aan het eind ook minder vind... maar ik ken zelf helemaal geen kenji's... ik weet niet wat voor type kindje daar bij past zeg maar... Ons oudste zoontje heeft trouwens een aziatisch-ogend uiterlijk.. misschien dat dat ook nog scheelt.. maarr.. we weten natuurlijk nog niet hoe de volgende eruit komt te zien Dat kan wel een heeel licht kindje worden, of juist donker met kroeshaartjes... Kunnen dat allemaal kenji's zijn?
Kenji. de andere 2 namen vind ik te veel op mekaar lijken en ze eindigen ook allebei op o. maar dan nog is het niet mijn smaak. vind het heel oosters klinken
Kenji! Die andere lijken zo op elkaar. Ik vind kenji goed passen bij een donker kindje maar ook bij een licht kindje.
Ik heb niet gestemd, omdat ik toch voor Kyan ga. Vind ik net wat chiquer klinken en vind het zelf een stuk origineler dan de genoemde namen. Succes!
ik vond kenji ook een honden naam op het begin, maar nu ik vaker heb gehoord bij de pfaffs is het toch wel leuk. de betekenis kende ik nog niet. de pfaffs, dat is trouwens vind ik een hele leuke familie. niet echt ordi hoor, maar wel normaal. lieve mensen ( ik heb ze ontmoet). en ik ken verder geen kinderen die zo heten. keano (welke schrijfwijze dan ook) hoor ik hier wel vaak. kyo vindt ik meer iets voor een japans kindje. groetjes sjaan
Kenji past het beste bij Jayro, en voor een getint kindje vind ik het wel leuk, daar past een hollandse naam ook niet bij .
Ok toch nog wel wisselende reacties.. Logisch en ook niet iedereen hoeft uberhaupt de naam mooi te vinden die we kiezen Over Kyan -> Ik had zelf ook een tijd Kyan als voorkeur, maar toen ik zag dat die naam afgelopen jaar toch echt wel veel was gegeven vond ik het al minder leuk. Ik wil liever een naam die minder voorkomt. Kenji en Kyano komen ook wel wat meer voor.. maar nog niet zoveel als Kyan. Kenji komt hier in de omgeving trouwens helemaal niet voor, werk zelf in de kinderopvang (als inval op heel wat locaties) en ken er geen 1! Hondennaam.. is dat niet door Benji ofzo? Kenji betekent letterlijk 2e zoon in japans.. dus heeft verder ook niets met een hond te maken toch? Ken ook geen honden verder die zo heten hehe Ik denk zomaar dat we voor Kenji gaan.. We moeten nu ook wel een beetje gaan beslissen ivm geboortekaartjes etc..
Fijn dat jullie er bijna uit zijn! En alvast een goed verloop voor de rest van je zwangerschap gewenst!