Sienna vind ik meer voor jongens... Gabriella is heel mooi, maar in combinatie met Giulia een beetje lang, of wordt het 1 roepnaam en 1 tweede naam? En Mara is ook heel mooi!
Sienna een jongensnaam?? hmmm had ik nog nooit van gehoord haha Ja het word 1 roepnaam en 1 tweede naam hoor! dus ze worden niet allebei uitgesproken, de eerste word de roepnaam Maar dat was ook mijn twijfel bij Gabriëlla, vind hem zo lang en dan gaan ze er Gabi van maken vind ik al iets minder en dan word het in het nederlands nog gggabi zeg maar hmm
Mara zou ik persoonlijk niet doen, vanwege de betekenis. (= bitter!) Ik vind Gabriella heel mooi en dat past super bij Giulia, allebei beetje Italiaans.
Ja denken jullie dat die betekenis vervelend kan zijn voor het kindje als we Mara zouden kiezen?? De meeste weten het toch niet toch? ik had het wel gegoogled, maar ja dat doe je normaal toch ook niet...
Neej hoor, het is een mooie naam en denk zeker niet dat mensen de betekenis weten, zullen opzoeken en laat staan er iets over gaan zeggen..