Owen!! Staat super bij Colin vind ik. Beide namen die niet teveel voorkomen, maar wel een prettige klank hebben, een beetje stoer zijn, ik vind het echt een mooie combi.
Dex gestemd, maar mitch ook leuk. Dex vind ik gewoon lekker krachtig! Ik vind Owen en Colin als enige geloof ik niet zo lekker bekken.
Eens, durfde het eigenlijk niet te zeggen na al die reacties Ik had Owen gestemd omdat ik die het mooiste vind. Daarna zag ik dat je andere zoontje Colin heet. Daar vind ik Mitch eigenlijk wel heel leuk bij passen. Het is misschien een beetje een tokkie naam, maar ik vind Mitch & Colin nou niet overdreven.
Ik heb Owen gestemd, dat vind ik de leukste naam. Mitch klinkt eigenlijk beter naast Colin, maar heb ik persoonlijk een negatieve associatie mee. Er zat vroeger een jongen in mijn klas die zo heette, met ernstige gedragsproblemen nogal...eh...aparte ouders, waardoor ik de naam associeer met 'aso' (vooroordeel hoor, ik weet het). Dex kan goed naast Colin, maar is iets te popijopi inderdaad en...ik moet altijd aan Dexter's laboratory denken... Owen dus
Mitch roept bij mij ook tokkie op, sorry! Andere twee namen zijn niet mijn smaak maar wel gewoon netjes.
Ik heb gestemd voor Dex. Ik vind dat de leukste naam en het beste er bij passen. Eén van mijn oppaskinderen heette vroegere Dax. Misschien ook nog een ideetje?!
Dank jullie voor de eerlijke antwoorden. Mijn vriend vind Owen niet bij onze achternaam passen en bekt ook niet zo lekker met C.olin. Hebben nu 2 andere namen die we beiden leuk vinden Het gaat tussen Brent en Vince. Dex vinden we toch teveel voorkomen en wij houden meer van namen die je bijna niet hoort
Vince komt hier juist weer heel veel voor en Dex ken ik er maar 1 van Brent vind ik persoonlijk niet zo mooi.. of eigenlijk: gewoon niet Brent is een krent. Zo'n associatie En klinkt ook hard. Vince vind ik ook niet mooi en ook teveel voorkomend.
Colin en Vince klinkt heel mooi samen! Brent vind ik heeeeel erg leuk, maar vind ik te Nederlands voor de engelse klank van Colin