Afgelopen zaterdag hebben we te horen gekregen dat we een zoontje krijgen !! Nu stond de meisjesnaam al een tijdje vast maar een jongensnaam vinden we toch errrrug moeilijk....we houden niet echt van namen als Mats en Mees enz... (no offense voor wie zn zoontje wel zo heeft genoemd uiteraard !) Nu hebben we met veel moeite wel een lijstje weten samen te stellen ...maar vinden t erg lastig. Wat vinden jullie van de volgende namen? Javey/ Jaivy Jyáno Kayan Quinten/ Quinn Devi Evan Jaéron Rayén Rylan Flynn Kyano Léan ....kommaar op met jullie meningen !
Ik vind Kayan een leuke naam Ter informatie, Rayén is in delen van Zuid-Amerika een meisjesnaam en betekent "lichtstraal" in het Mapudungun.
Ik vind een heleboel namen van je lijstje niet mooi maar ik ben dan ook meer van de Mees en Mats. Dit zijn mijn favorieten uit je lijst: Kayan (liever Kyan/Kian) Quinten/Quinn Evan Jaéron (liever Jaron/Yaron) Flynn (liever Finn/Fynn) Léan (misschien is Lenn nog een optie?)
Hier ook meer van de mees en mats en daarom kies ik voor FLYNN Toevallig ook de naam van zoontje van vriendin en dat is een cutie!!