Nog 3 weekjes... denk ik

Discussion in 'Borstvoeding' started by Snoopy1979, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hartstikke goed gedaan Snoopy, fijn dat je dit Lisa allemaal hebt kunnen meegeven :)

En gefeliciteerd!!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kan me voorstellen dat je vindt dat het nu wel leuk geweest is idd.

Goed gedaan, je mag trots zijn op jezelf!

3. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    Gefeliciteerd met Lisa!!
    En fantastisch gedaan! Super van je.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Dank jullie wel!

Lisa heeft vandaag nog wat gehad, maar vanmiddag wilde ze haast niet drinken. Ze krijgt sowieso steeds minder behoefte aan zuivel, dus ik vind het een goed moment om te stoppen.

Ireen, wat ik nog had staan was iets van 100cc die morgen op moeten zijn, dus zoveel gooi ik niet weg (al gooide ik elke dag weg omdat ik teveel kolfde). En ik heb nog 8 flesjes in de vriezer voor het geval dat.

Ik had het niet verwacht, heb dus maandagavond voor het laatst gekolfd en had vanochtend opeens stuwing en wat harde plekken. Echt raar dat ik dat na een paar dagen krijg, maar goed, heb er gelukkig niet veel last van. Al voelt het wel raar, lang geleden dat ik het heb gehad.

5. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    Let wel op dat die harde plekken niet blijven, anders nog een keer leegkolven. BO wil je niet :)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Zou wat zijn om na ruim 2 jaar borstvoeding (in totaal) terwijl ik ben gestopt een borstontsteking te krijgen.
    Ik masseer de harde plekken een beetje weg en dat gaat prima, het is nu ook al minder. Voorheen als ik harde plekken had deed ik dat ook altijd zo en dat ging altijd goed.

Share This Page